Linnapea Taavi Aas kinnitas hiljuti oma allkirjaga, et trammid hakkavad liikuma Tartu mnt ja Pärnu mnt vahel ka mööda Rävala puiesteed. See tähendab ühtlasi, et pikalt räägitud Rävala pst pikendus sai lõpuks rohelise tule, kirjutas ajaleht Pealinn.

- Rävala puiestee.
- Foto: Postimees/Scanpix
Rävala pst pikendus algab üldplaneeringu järgi Kentmanni tänava poolt ja jõuab Pärnu maanteele Süda tänava kohal. Pikendus aitaks toime tulla olukorras, kus uus rajatav peatänav soosib pigem ühistransporti, rattureid ja jalakäijaid.
"Rävala läbimurre hajutab kesklinnas liiklust, muudab seda sujuvamaks ning see aitab ühtlasi teenindada kohalikke elanikke," selgitas Aas.
Abilinnapea Andrei Novikov peab Rävala puiesteele trammiliini rajamist lausa hädavajalikuks. "Südalinna, eelkõige Viru ringi ja Maneeži tänava vahelisele lõigule ei mahu liikuma rohkem tramme, kui neid seal juba sõidab," selgitas ta. "Seetõttu on vaja luua trammidele südalinnast möödasõidu võimalus. Kui praegu Viru ringil midagi juhtub, jääb kogu trammiliiklus Tallinnas seisma, ja see on absurdne olukord. Vaja on lisaliini Viru ringist mööda sõitmiseks."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Südalinna on vaja juurde trammiliine ja möödasõite ka seepärast, et käivad ettevalmistused sadama trammiliini rajamiseks, mis ühendaks omavahel Mere puiesteed ja Narva maanteed. Räägitud on ka Stroomi ranna ja Paljassaare trammiliinist.
Planeerimine võib alata juba järgmisel aastal.
Loe pikemalt ajalehest
Pealinn.Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.