• 25.06.18, 10:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti tuntuimad kinnisvarabrändid on Endover, Merko ja YIT

Kantar Emoril valmis juunis 2018 uuring, kus selgusid 22 Eesti kinnisvaraarendusbrändi tuntus ja Tallinna ning selle lähiümbruse uusarendusse korterit osta soovivate inimeste vajadused ning varasema koduostukogemusega inimeste kogemused. Uuringus osales 233 lähiajal uusarendusse korterit osta soovivat inimest ja 150 viimase viie aasta jooksul uusarendusse kodu ostnud elanikku.
City residence
  • City residence
Kantar Emori kliendikogemuse ekspert Tauno Mändla selgitas: „Keskmise Tallinna või selle ümbrusesse koduostu planeerija jaoks on atraktiivseim piirkond Kristiine, otsitava korteri üldpind jääb vahemikku 61–80 m2 ning hind määrab otsuse. Mida suurem ostueelarve, seda enam eristuvad korteriostu plaanijad keskmisest: nad väärtustavad uusi piirkondi ja koos kasvavate ootustega asetuvad olulisele kohale teised mõjurid nagu korteri planeering jm, mille kõrval hind mängib vähem rolli.”
Tauno Mändla sõnul on uut kodu osta soovivate ja hiljutise ostukogemusega inimeste seas bränditeadlikkus kõrge, juhtivate kinnisvaraarendusbrändide tuntus on mõlemas sihtrühmas väga kõrge.
Tuntuim arendaja on Endover, mida oskasid spontaanselt nimetada ligi pooled vastanutest. Aidatult on kõige tuntum Merko kinnisvarabränd: selle tundis etteantud 22 arendaja nimekirjast ära 94% inimestest, teisena järgneb Endover (88%). Tuntuselt kolmas on YIT Ehitus (80%).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tuntuim arendajabränd on trende loov Endover. „Endover on nii elukondliku kinnisvara pakkumise mahult kui ka müügimahtudelt Eesti suurim kinnisvaraarendaja. On väga suur tunnustus, et ka Kantar Emori sõltumatu kinnisvarasektori uuringu järgi on Endover Eesti kõige tuntum kinnisvaraarendaja. Me ei loo mitte pelgalt kortereid, vaid terviklikke elukeskkondasid. Peame väga oluliseks tootearendust ning nüüdisaegsete ja mujal maailmas levinud lisaväärtuste ja trendide toomist ka Eesti turule. On hea tõdeda, et nende väärtuste põhjal hindavad Endoveri ka koduostjad," kommenteeris Endoveri juhatuse liige Robert Laud.
„Uuring andis väärtuslikku teavet sellest, kuidas inimesed erinevaid arendusbrände tajuvad ning kuivõrd hinnatud konkreetne kinnisvaraarendaja on. Tugevate brändide seast eristub näiteks Endover trendiliidrina ja moodsa disaini loojana, Merko eristub usaldusväärsuse ning kvaliteediga. Inimeste hinnangud arendajatele varieerusid oluliselt, seda nii soovitusindeksi alusel, kus uusarendusse kodu ostnud inimesed hindasid kogemust oma arendajaga, kui ka arvestades üldist suhtumist eri arendusbrändidesse,” sõnas Kantar Emori ekspert Tauno Mändla.
Tuntud ja usaldusväärne arendajabränd on Merko. „Me tahame pakkuda oma klientidele alati parimat elukeskkonda ning arvestame uue eluaseme planeerimisel ja ehitamisel nii inimeste vajaduste ja soovide kui ka turvalisuse, keskkonna ning energiasäästlikkuse ja kõrgete kvaliteedinõuetega. Meil on hea meel, et üle 20-aastane kogemus ning koostöö tunnustatud arhitektide, projekteerijate ja partneritega on Merkost teinud tuntud ja usaldusväärse arendaja ning meie kliendid tunnustavad ja väärtustavad seda,“ kommenteeris Merko Ehituse kinnisvaraarendusdivisjoni juht Tiit Kuusik.
© AS Emor
Kantar Emori kinnisvarabrändide uuringusse oli kaasatud 22 arendajabrändi: Arco Vara, Astlanda Ehitus, Bonava,
Colonna Kinnisvara, Domus Kinnisvara, Endover, Fund Ehitus, GMP Grupp, Hausers Grupp, Hepsor, Kaamos, Larsen
Kinnisvara, Liven Kinnisvara, Merko, Metro Capital, Novira Capital, Oma Ehitaja, Perton Ehitus, Pro Kapital, TTP, U.S.
Real Estate ja YIT Ehitus. Uuring vaatles Suur-Tallinna uusarendustesse kodu osta kavatsevaid inimesi, neid oli valimis
233, ja seal juba kodu ostnud inimesi, keda oli valimis 150. Veebiküsitlus toimus 2018. aasta maikuus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:33
Garaažiuste külmasildade probleemi pärast enam pead vaevama ei pea
Garaažiuste ja teiste tõstanduste alla tekkivad külmasillad ning ilmastiku mõjul siseruumidesse sattuv sadevesi on aastaid olnud probleemiks paljudes tootmis-, tööstus- ja kaubandusettevõtetes. Lahenduseks on SOJLO®, mis pakub kaasaegseid energiatõhusaid külmasillavabasid uksekünniseid.

Hetkel kuum

Ülemiste terminali ehitus.
TOP
  • 15.10.25, 12:00
Taristuehitajate TOPi liidrid hingavad Rail Baltica hapnikku
Konverentsi moderaator Kaarel Kose ja trasnspordiameti peadirektor Priit Sauk.
Uudised
  • 17.10.25, 09:00
Suur galerii: Taristuehituse konverents 2025
Elektriehituse TOP: konkurents tiheneb, võidavad kiired kohanejad
TOP
  • 21.10.25, 09:00
Elektriehituse TOP: konkurents tiheneb, võidavad kiired kohanejad
GRIK Ehitus ja Ehitustrust ehitavad DSV Vaela terminali
Uudised
  • 20.10.25, 07:43
GRIK Ehitus ja Ehitustrust ehitavad DSV Vaela terminali
KMG Infrast võttis aukirja vastu Urmas Prants Taristuehituse konverentsil.
Uudised
  • 16.10.25, 07:20
KMG Infra: suutsime võita “õiged”projektid
Ehitus5ECO üks omanik ja juhatuse liige Margo Padar peab osade konkurentide tegevust liiga riskantseks.
Saated
  • 16.10.25, 12:31
Ehitus5ECO juht hoiatab: peatöövõtjad riskivad praegu liiga suurelt
“Kahtlemata külvaks see häda ja õnnetust”
Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar ja Tallinna Linnaplaneerimise Ameti juhataja Martin Karro.
Uudised
  • 22.10.25, 10:45
Kinnisvaraarendaja ja planeerimisameti juht tegid kokkuleppe
3,5 aasta pärast on Tallinnal olemas üldplaneering. Vanalinna arendamise osas leiti koostöökoht. Kivisaar ja Karro avaldasid, milline on nende nägemuses Tallinn aastal 2035.
Töökuulutused
  • 21.10.25, 13:13
Embach otsib objektijuhti

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele