• 13.04.18, 16:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

"Sajandi trass" saab aprilli lõpuks maasturiga läbitavaks

2020. aastaks ulatub neljarealine Tallinna-Tartu maantee Tallinnast Mäoni. Viimane teelõik valmib eraldi trassile ning vaatamata sügis- ja talvekuudel püsinud märgadele ilmadele on ehitaja seniste töödega graafikus.
Tallinn-Tartu neljarealise maantee Kose-Ardu lõigu ehitus mullu novembris.
  • Tallinn-Tartu neljarealise maantee Kose-Ardu lõigu ehitus mullu novembris.
  • Foto: Eero Vabamägi/Postimees
Kose–Ardu teelõik
Asub Tallinna– Tartu–Võru–Luhamaa maanteel kilomeetritel 40–52,7
Sõiduradu 2+2, eraldusriba 2,8 m
Projektkiirus 120 km/h
Ehitamisaeg III kvartal 2017–2020
Projekti maksumus 50,65 mln eurot
Projekteerijad Kelprojektas UAB, Skepast & Puhkim AS, Reaalprojekt OÜ
Ehitaja TREV-2 Grupp
Väljaehitatavad olulised rajatised: Torupilli tunnel KuivajõeLiiva maantee jätkuks Kose-Risti liiklussõlm Kose-Purila maantee ristumiskohas Ardu liiklussõlm Rõõsa ökodukt Kavandatud on müratõkkevallid ja -seinad ning üks ulukite läbipääs.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.08.25, 11:39
TalTechi uuring kinnitab: Airoboti niiskustagastusega soojusvaheti on Eesti kliimas kõige tõhusam
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele