• 13.04.18, 16:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

"Sajandi trass" saab aprilli lõpuks maasturiga läbitavaks

2020. aastaks ulatub neljarealine Tallinna-Tartu maantee Tallinnast Mäoni. Viimane teelõik valmib eraldi trassile ning vaatamata sügis- ja talvekuudel püsinud märgadele ilmadele on ehitaja seniste töödega graafikus.
Tallinn-Tartu neljarealise maantee Kose-Ardu lõigu ehitus mullu novembris.
  • Tallinn-Tartu neljarealise maantee Kose-Ardu lõigu ehitus mullu novembris.
  • Foto: Eero Vabamägi/Postimees
Kose–Ardu teelõik
Asub Tallinna– Tartu–Võru–Luhamaa maanteel kilomeetritel 40–52,7
Sõiduradu 2+2, eraldusriba 2,8 m
Projektkiirus 120 km/h
Ehitamisaeg III kvartal 2017–2020
Projekti maksumus 50,65 mln eurot
Projekteerijad Kelprojektas UAB, Skepast & Puhkim AS, Reaalprojekt OÜ
Ehitaja TREV-2 Grupp
Väljaehitatavad olulised rajatised: Torupilli tunnel KuivajõeLiiva maantee jätkuks Kose-Risti liiklussõlm Kose-Purila maantee ristumiskohas Ardu liiklussõlm Rõõsa ökodukt Kavandatud on müratõkkevallid ja -seinad ning üks ulukite läbipääs.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.10.25, 14:17
Ruukki akustilised lahendused parandavad inimeste heaolu ja tööviljakust
Akustika on hoone funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse seisukohalt sama oluline kui energiatõhusus või sisekliima. Liigses müras väheneb inimeste keskendumisvõime, kasvab stressitase ning kannatab töö kvaliteet. Ruukki Products ASi Baltikumi tehnilise toe ja jätkusuutlikkuse juht Kaupo Pertel nendib, et õigete ehitusmaterjalidega on võimalik seda kõike ennetada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele