• 19.12.17, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valmis Haabersti ristmiku sillakaar

Nordecon tähistas Haabersti ristmiku ehituse betoonitööde lõpetamist ja sillakaare valmimist.
Haabersti sillapärja mahavõtmine
  • Haabersti sillapärja mahavõtmine
  • Foto: Raepress
Tallinna linnapea Taavi Aas, abilinnapea Kalle Klandorf, Tallinna Kommunaalameti ja Nordeconi esindajad võtsid maha Haabersti ristmiku autoviadukti sillapärja.
Paldiski maantee Tallinn-Keila suunaline viadukt avatakse liikluseks 2018 aasta mais. Kogu ristmik valmib 2018. aasta oktoobris.
Haabersti ristmiku rekonstrueerimisel tehakse mitmesuguseid teetöid, paigaldatakse veevarustus ja kanalisatsioon, tänavavalgustus ning uued foorisu?steemid. Kergliiklejate jaoks rajatakse Ehitajate tee alla 38 meetri pikkune tunnel ja Paldiski maantee alla 54 meetri pikkune tunnel. Uued kergliiklusteed tulevad kõikidesse suundadesse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Projekt hõlmab Paldiski maantee, Rannamõisa tee ja Ehitajate tee kahetasandilise ristmiku ehitust, Paldiski maantee ehitust 1,05 kilomeetri, Rannamõisa tee ehitust 1,1 kilomeetri ja Ehitajate tee ehitust 100 meetri ulatuses.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.08.25, 11:39
TalTechi uuring kinnitab: Airoboti niiskustagastusega soojusvaheti on Eesti kliimas kõige tõhusam
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele