Tallinna kommunaalamet kuulutas luhtunuks Reidi tee ehitaja leidmiseks välja kuulutatud riigihanke, sest kõigi pakkumuste maksumus oli oodatust tunduvalt kõrgem.
Aasa sõnul oli parim pakkumine ligi 11 miljonit eurot kallim, kui eeldatav Reidi tee ehitushind, ja sellises olukorras tundus õigem minna uuele katsele.
Aasa sõnul tuleb uus hange, milles on Reidi tee ja Narva maantee liikluslahendust mõnevõrra muudetud. Mõlemas sõidusuunas vähendatakse Russalka ristmikul sõiduradade arvu ühe sõidurea võrra. Lisaks tähistatakse töömaapiires Pirita teele linnast väljuvale suunale ning Narva maanteele linna sisenevale suunale ühele sõidureale ühistranspordi sõidurida.
„Need muutmised on meie läbirääkimiste tulemus linnaruumi aktivistidega,“ ütles linnapea.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Aas lisas, et projekti juhtrühm koguneb reedel ja siis vaadatakse kõik muudatused veel kord üle. Tema sõnul arutati kohtumisel aktivistidega ka muid asju peale sõiduradade arvu, kuid üks kohtumine seisab veel ees ja avalikkust teavitatakse asjast siis, kui kõik on aktivistidega läbi räägitud.
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?