Tallinna kommunaalamet kuulutas luhtunuks Reidi tee ehitaja leidmiseks välja kuulutatud riigihanke, sest kõigi pakkumuste maksumus oli oodatust tunduvalt kõrgem.
Aasa sõnul oli parim pakkumine ligi 11 miljonit eurot kallim, kui eeldatav Reidi tee ehitushind, ja sellises olukorras tundus õigem minna uuele katsele.
Aasa sõnul tuleb uus hange, milles on Reidi tee ja Narva maantee liikluslahendust mõnevõrra muudetud. Mõlemas sõidusuunas vähendatakse Russalka ristmikul sõiduradade arvu ühe sõidurea võrra. Lisaks tähistatakse töömaapiires Pirita teele linnast väljuvale suunale ning Narva maanteele linna sisenevale suunale ühele sõidureale ühistranspordi sõidurida.
„Need muutmised on meie läbirääkimiste tulemus linnaruumi aktivistidega,“ ütles linnapea.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Aas lisas, et projekti juhtrühm koguneb reedel ja siis vaadatakse kõik muudatused veel kord üle. Tema sõnul arutati kohtumisel aktivistidega ka muid asju peale sõiduradade arvu, kuid üks kohtumine seisab veel ees ja avalikkust teavitatakse asjast siis, kui kõik on aktivistidega läbi räägitud.
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.