Narva Lidli kaubanduskeskuse arhitektuurivõistluse žürii otsustas kuulutada võitjaks AB Molumba võistlustöö nimega “Blue Velvet”.
Töös välja pakutud ideed loovad kaupluse ette Narva linnaruumi rikastava selge identiteediga meeldejääva koha, millel on potentsiaal meelitada kohale inimesi, tugevdades samas ka kaubanduskeskuse identiteeti. Lahendus on ilmselt ka majanduslikult teostatav, leidis žürii.
Žürii andis teise koha võistlustööle märgusõnaga “Stoa” tundlikult keskkonda istutatud klassikalisema ruumikäsitlusega arhitektuurse käsitlusega ideelahenduse. Võistlustöö autorid on arhitektuuribüroost Stuudio Paralleel OÜ.
Žürii kiitis võistlustööd Rosin (AZIA Arhitektid OÜ) julge ja omanäolise lahenduse eest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kokku osales kolm võistlustööd. Žürii esimees oli Narva Linnaarhitekt Ivan Sergejev, liikmed MMS Property Solutions OÜ esindajad Vladlena Migovk ja Tarvo Kubja, Narva linnapea Tarmo Tammiste, arhitektid Ülar Mark ja Peeter Pere ning sekretär Tiit Sild.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Garaažiuste ja teiste tõstanduste alla tekkivad külmasillad ning ilmastiku mõjul siseruumidesse sattuv sadevesi on aastaid olnud probleemiks paljudes tootmis-, tööstus- ja kaubandusettevõtetes. Lahenduseks on SOJLO®, mis pakub kaasaegseid energiatõhusaid külmasillavabasid uksekünniseid.