• 08.09.17, 10:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reidi tee ehitus on planeeritud lõpetada ületuleva aasta esimeses pooles

Tallinna Kommunaalameti riigihanke Reidi tee ehitamiseks pakkumuste esitamise tähtaed on20. oktoobril. Hankes on Reidi tee ehituse mõlemad etapid koos ja tööde periood on 460 päeva alates lepingu allkirjastamisest.
Reidi tee ehitus on planeeritud lõpetada ületuleva aasta esimeses pooles
  • Foto: Tallinn.ee
Reidi tee esimene etapp, mis kulgeb Jõe tänavast Pikksilma tänavani, sai heakskiidu eelmise aasta lõpul. Reidi tee teine etapp, mis kulgeb Pikksilma tänavast Russalka ristmikuni, sai linnaplaneerimise ametilt ehitusloa käesoleva aasta mais.
1,7-kilomeetrine Reidi tee hakkab kulgema Jõe ja Ahtri tänava ristmikult läbi sadama-ala ja mööda rannaäärt Russalka ristmikuni. Vabariigi Valitsuse 19.02.2015 korraldusega nr 93 kinnitatud perioodi 2014 – 2020 transpordi infrastruktuuri arendamise investeeringute kava kohaselt on Reidi tee ehituse abikõlbulikuks kogumaksumuseks 28,5 miljonit eurot, millest 85 protsenti kaetakse Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist.
Kohus jättis käesoleval nädalal rahuldamata MTÜ Eestimaa Roheline Liikumine kaebuse, milles MTÜ soovis Tallinna linnaplaneerimise ameti poolt Reidi tee teise etapi rajamiseks välja antud ehitusloa tühistamist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

MTÜ Eesti Roheline Liikumine kaebus põhines peamisel asjaolul, et projektile pole koostatud nõuetekohast keskkonnamõju hindamist (KMH). Halduskohus viitab oma otsuses muu hulgas eelnevalt tehtud valdkondlikele uuringutele ning kaebuse esitanud keskkonnaorganisatsiooni kohustusele tõendada projekti ohtlikkust keskkonnale. Liikumine kaalub otsuse edasikaebamist ringkonnakohtusse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 09:00
Argo Luhaste: hilinemised ja lisakulud on sageli seotud geotehniliste oludega
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele