Kose–Ardu maanteelõigu neljarajaliseks ehitamise hanke võitnud TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens rääkis Postimehele, et nii suuri tellimusi tuleb väga harva ette.

- Sven Pertens
- Foto: Andres Haabu
Lepingu kogumaksumuseks on ligi 50,7 miljonit eurot.
TREV-2 Grupi jaoks on leping oluline eelkõige seeõttu, et see annab neile tööd ja tellimusi kolme aasta peale ette. «See loob võimaluse stabiilseks arenguks. Töö on ees ja seda saab järjepidevalt teha.» Ettevõtte käivet kasvatab hankevõit järgnevatel aastatel paarkümmend protsenti.
Pertensi sõnul pakub sajandi tee-ehituse projekt neile hulgaliselt väljakutseid. Esiteks nõuab teelõigu ehitamine väga palju erinevate pinnaste liigutamist ja tee muldkeha ehitamist. Kui tavaliselt ehitatakse uus tee vana maantee kõrvale või peale, siis nüüd jookseb see täiesti uues asukohas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Teine suur väljakutse on materjalide logistika ja planeerimine, kuna kogused on suured ja möödapanek võib väga kalliks maksma minna. «Kõik see eeldab suurepärast koordineerimist ja koostööd,» selgitas Pertens.
Ettevõte kavatseb tee- ehitusega alustada niipea kui võimalik.
Loe täismahus artiklit
Postimehest.Seotud lood
Elektrimaterjalide hulgimüüja
W.EG. Eesti ja kaablitootja
Prysmian Group Baltics tarnisid 2025. aastal raudteeühenduse Rail Baltica põhitrassi esimese lõigu ehituseks vajalikud kaablid. Kokku toimetati objektile 48 suurel trumlil 24 kilomeetrit keskpingekaablit, mida kasutatakse raudtee põhitrassi elektrivarustuse ja alajaamade ühendamiseks ning side- ja juhtimissüsteemide toiteks.