Kakumäe tee serva rajatakse asfaltkattega kergliiklustee, mis ühendab Kakumäe poolsaare tipus oleva kergliiklustee Tallinna ülejäänud kergliiklusteede võrgustikuga, teatas Tallinna linnavalitsus.
Tallinna Kommunaalamet allkirjastas täna riigihanke „Kakumäe tee (Landi tee – Soolahe tee) kergliiklustee rajamine“ pakkujate kvalifitseerimise, pakkumuste vastavaks tunnistamise ning pakkumuse edukaks tunnistamise käskkirja. Kergliiklustee rajamiseks välja kuulutatud riigihankele esitati neli pakkumust. Riigihanke võitis Altos Teed OÜ ja OÜ Üle ühispakkumus, ehitustööde maksumus koos käibemaksuga on 551 000 eurot. Hankeleping sõlmitakse edukaks tunnistatud pakkujaga peale pakkumuse edukaks tunnistamise otsuse avaldamisest 14-päevase vaidlustusaja möödumist.
Kakumäe teele lõigus Landi tn – Soolahe tee rajatava kergliiklustee pikkus on 1,2 km ja laius 3 meetrit. Ühes kergliiklustee rajamisega rekonstrueeritakse kõik kergliiklusteega ristuvad mahasõidud erakinnistutele ning kergliiklustee alla rajatakse kogupikkuses drenaažtorustik.
Liikluse rahustamiseks rajatakse Kakumäe tee ja Merihärja tänava ristmikule sõidutee kitsendus laiusega 3m. Lisaks korrigeeritakse Kakumäe tee ja Landi tee ristmiku lahendust ning rajatakse 1,5m laiune ühendustee Landi tänavalt Landi bussipeatuseni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Töödega alustatakse augusti teises pooles ning planeeritud lõpptähtaeg on november 2017.
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.