Majandus- ja taristuministri Kristen Michal ütles, et Rail Balticu trassi osas on valikud langetatud ja plaanide ümbervaatamist ei pea ta enam mõistlikuks. Viimane seab ohtu kogu raudtee valmimise.
- Rail Baltic Pärnu jaama eskiis Foto: Arhitektuuribüroo Pluss
"Kõikide nende trassivalikute või mõnede trassivalikute avamine tegelikult tähendaks ajas tagasiminemist ja arvestades selle projekti suurust, mahtu, ajakriitilisust ning riigipiiride ületatavust, ei ole see enam otstarbekas," ütles Mihcal
ERR-i raadiouudistele.
Michal usub, et kui hakata raudtee kulgemisteed kusagilt veel ümber vaatama, toob täiendav ajakulu kaasa kogu projekti venimise, ja nii võidakse ilma jääda euroliidu toetusest.
Trassivalik peab leidma kinnitust ka maakonnaplaneeringutes, mille kehtestamiseni plaanitakse Michali sõnul jõuda tulevaks aastaks.
"Maavanemad lähevad nende trassidega nüüd edasi, tulevad avalikud arutelud, seejärel tulevad kehtestamised ja kindlasti ei saa välistada ka erinevaid õigusvaidlusi."
Seotud lood
Ehitusvaldkonnas leidub ohtralt töid, mis nõuavad spetsiaalseid teadmisi ja kogemusi, kuid on ka selliseid, millega saavad hea tahtmise ja soovi korral hakkama kõik. Värvimine ongi just üks neist ettevõtmistest, kus vaja pealehakkamist ning töökat kätepaari, kvaliteetseid värve, häid maalritarbeid ning õigeid töövõtteid.