Majandus- ja taristuministri Kristen Michal ütles, et Rail Balticu trassi osas on valikud langetatud ja plaanide ümbervaatamist ei pea ta enam mõistlikuks. Viimane seab ohtu kogu raudtee valmimise.

- Rail Baltic Pärnu jaama eskiis
- Foto: Arhitektuuribüroo Pluss
"Kõikide nende trassivalikute või mõnede trassivalikute avamine tegelikult tähendaks ajas tagasiminemist ja arvestades selle projekti suurust, mahtu, ajakriitilisust ning riigipiiride ületatavust, ei ole see enam otstarbekas," ütles Mihcal
ERR-i raadiouudistele.
Michal usub, et kui hakata raudtee kulgemisteed kusagilt veel ümber vaatama, toob täiendav ajakulu kaasa kogu projekti venimise, ja nii võidakse ilma jääda euroliidu toetusest.
Trassivalik peab leidma kinnitust ka maakonnaplaneeringutes, mille kehtestamiseni plaanitakse Michali sõnul jõuda tulevaks aastaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Maavanemad lähevad nende trassidega nüüd edasi, tulevad avalikud arutelud, seejärel tulevad kehtestamised ja kindlasti ei saa välistada ka erinevaid õigusvaidlusi."
Seotud lood
PAROC® toob ehitusturule uue toote – PAROC
Linio 10cc. Tegemist on kaasaegse kivivilla soojusisolatsiooniplaadiga fassaadide jaoks (ETICS), mille mõlemad pooled on juba tehases kruntvärviga kaetud. See lahendus aitab ehitusplatsil tööd tõhusamalt korraldada, säästes paigaldusaega ja vähendades liimikulu.