Tariustuettevõte Lemminkäinen Eesti arutas küll K-Mosti ostu, ent loobuti siiski.
"Arutasime K-Mosti ostu, kuid loobusime, sest see ei sobinud kokku meie ettevõtte strateegiaga.
Bauschmidt on kahtlemata tubli ehitusettevõte ja näidanud oma võimekust ka väljaspool Eestit. Kuna Lemminkäinen Eesti põhitegevus on teede- ja taristuobjektide ehitus ning Bauschmidt on keskendunud hoonete ehitusele, ei ole me seniajani konkurentidena teineteist kuigi palju mõjutanud. Lemminkäinen Eesti tegeleb küll samuti mitteeluhoonete ehitusega, kuid kogu hoonete ehituse turgu arvestades väheses mahus," rääkis Lemminäinen Eesti AS juahtuse esimees Sven Pertens Äripäevale.
"Ühinemised ja tegevuste ülevõtmised on normaalsed turuprotsessid. Arvestades Eesti ehitusturu ligikaudset mahtu 2 miljardit eurot, on Bauschmidti ja K-Mosti ühinemise mõju väga väike. K-Mosti põhitegevus on sildade ehitus ja kuna Bauschmidt ei ole seni olnud sillaehituse turul aktiivne, ei näe ma suurt jõuvahekordade muutumist. Võimalik, et Bauschmidt soovib K-Mosti ostmisega suurendada oma jõududega tehtavate betoonitööde võimekust," lisas Pertens.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehitusfirma Bauschmidt OÜ on sõlminud eellepingu K-Mosti ostuks firma omaniku Anatoli Kononenkoga, seisab kirjas LHV viimases infokirjas.
Kolmkümmend aastat tunneliehitusega tegelevat K-Mosti juhtinud ja aktsiate kontrollpakki omanud Anatoli Kononenko otsustas ettevõtlusest tagasi tõmbuda.
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.