Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Mis oli Admiraliteedi arhitektile suurim väljakutse?
Ehitusuudised,ee uuris rahvusvahelise arhitektuuribüroo Chapman Taylori ja Admiraliteedi arhitektilt Tom Klingholzilt, mis oli mahuka projekti suurimaks väljakutseks ning kui palju pööras ta uue linnaosa kujundamisel tähelepanu energiatõhususele. Vastused saad videointervjuust.
Eesti Arhitektide Liit tunnustab OÜ Porto Francot püüdluse eest arendada Tallinna sadamapiirkonna ja vanalinna vahelist ala läbi avaliku arhitektuurikonkursi, kuid juhib tähelepanu probleemidele võidutöös ning võitja valimise protsessis.
Tallinna sadamaala rahvusvahelise arhitektuurikonkursi võitjaks kuulutati Londoni arhitektuuribüroo Chapman Taylor eesotsas arhitekt Tom Klingholziga, kelle projekti “1959” kohaselt kerkib 2018. aastaks kesklinna mereäärse promenaadi ning ainulaadse klaaskatusega sisetänavaga kaubandus- ja bürookompleks Porto Franco.
Tallinna Admiraliteedi alale kavandatava Porto Franco kaubandus- ja bürookeskuse investorite eelistus on jõuda projekteerimislepinguni aritektuurikonkursil teise koha saanud töö “Tectonicum” autoritega Eesti arhitektuurbüroost Kadarik Tüür Arhitektid (KTA), teatas Porto Franco tegevjuht Aldo Dapon.
Arhitekt ja Admiraliteedi piirkonna arhitektuurikonkursi žürii liige Peeter Pere sõnul kuulub võidutöö üle-eelmisesse kümnendisse ning ei paku palju uudsust linnapildile. Pere hindab palju kõrgemini Eesti arhitektide töid, kes olid oma väljenduses julgemad, vahendab Rahvusringhääling.
Kui räägitakse tööstuse energiavajadusest, energiajulgeolekust või toidujulgeolekust, siis tundub, et räägitaks vaid gaasist, CNG-st või äärmisel juhul LPG-st. See on nii ilmselge valik, et tavaliselt ei vaevuta millelegi muule mõtlemagi.