26. august 2015

Tagasiside küsimine kasulik nii ehitajale kui tellijale

Ehitus
Autor: EPA

Tagasiside küsimine võimaldab saavutada paremat sidet kliendiga ning ettevõtte tegevust kohandada kliendi vajadustele vastavalt.

Eesti ehitusettevõtete seas on üsna tavapärane, et pärast objekti valmimist küsitakse kliendilt selle kohta tagasisidet. Ehitusvaldkonnas on Eestis tagasiside küsimise patroon seni olnud YIT Ehitus.

Äripäev kirjutas selle aasta märtsis, et kodu ostja võib kvaliteeti hinnata teisiti kui normides kirjas ning see ajendab ettevõtet regulaarselt tagasisidet küsima. Ehituse peatöövõtuga tegeleva YIT Ehituse ehitusdirektor ning juhatuse liige Toomas Rapp märkis toona, et neil on oma kvaliteedikontrollisüsteem ning kõigilt klientidelt alates suurklientidest kuni korteriostjateni küsitakse regulaarselt tagasisidet, mida analüüsitakse ja kasutatakse edasises töös. "Lisaks on meil võimalik võrrelda andmeid ka kontserni teiste maade sarnaste tagasisideküsitlustega," ütles ta.

Rapp märkis, et endale kodu ostnud klientide arusaamad kvaliteedist on küll subjektiivsemad, ent samas laiemad. Tema sõnul arutatakse palju, kuidas muuta paremaks siseviimistlust ja kuidas jõuda nõutud energiamärgiseni.

Mida arvavad teised ehitusettevõtted tagasiside küsimisest ja millised on soovitused, loe pikemalt 26. augusti Äripäeva ehitusrubriigist või Äripäeva uudisteportaalist.

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Sandra MalvikEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 58 552 554
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688