Tagasiside küsimine võimaldab saavutada paremat sidet kliendiga ning ettevõtte tegevust kohandada kliendi vajadustele vastavalt.
Eesti ehitusettevõtete seas on üsna tavapärane, et pärast objekti valmimist küsitakse kliendilt selle kohta tagasisidet. Ehitusvaldkonnas on Eestis tagasiside küsimise patroon seni olnud YIT Ehitus.
Äripäev kirjutas selle aasta märtsis, et kodu ostja võib kvaliteeti hinnata teisiti kui normides kirjas ning see ajendab ettevõtet regulaarselt tagasisidet küsima. Ehituse peatöövõtuga tegeleva YIT Ehituse ehitusdirektor ning juhatuse liige Toomas Rapp märkis toona, et neil on oma kvaliteedikontrollisüsteem ning kõigilt klientidelt alates suurklientidest kuni korteriostjateni küsitakse regulaarselt tagasisidet, mida analüüsitakse ja kasutatakse edasises töös. "Lisaks on meil võimalik võrrelda andmeid ka kontserni teiste maade sarnaste tagasisideküsitlustega," ütles ta.
Rapp märkis, et endale kodu ostnud klientide arusaamad kvaliteedist on küll subjektiivsemad, ent samas laiemad. Tema sõnul arutatakse palju, kuidas muuta paremaks siseviimistlust ja kuidas jõuda nõutud energiamärgiseni.
Mida arvavad teised ehitusettevõtted tagasiside küsimisest ja millised on soovitused,
loe pikemalt 26. augusti Äripäeva ehitusrubriigist või
Äripäeva uudisteportaalist.
Seotud lood
Kui räägitakse tööstuse energiavajadusest, energiajulgeolekust või toidujulgeolekust, siis tundub, et räägitaks vaid gaasist, CNG-st või äärmisel juhul LPG-st. See on nii ilmselge valik, et tavaliselt ei vaevuta millelegi muule mõtlemagi.