• 14.04.14, 13:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nordbygg andis Eesti puitmajatootjatele lootust kasvatada Rootsi turuosa

Stockholmis Põhjamaade suurimal ehitustööstusmessil Nordbygg 2014 osales Eestist ühisstendiga 12 ettevõtet. Rootsi on Eesti puitmajatootjate jaoks Norra ja Saksamaa  järel üks atraktiivsemaid ja möödunud aastal ka enim kasvanud eksporditurge – võrreldes 2012. aastaga suurenes eksport sinna 37%.
Nordic Houses, kelle puitmajad lähevad peamiselt Norra turule, osales Nordbyggil esmakordselt, ehkki ettevõttel on varasemaid messikogemusi nii Inglismaalt, Norrast kui Prantsusmaalt. Seekordse messikülastuse peamiseks eesmärgiks oli leida uusi kliente ning tutvustada Nordic Houses’i nime Rootsi turul.
Ettevõtte juhatuse liige Margus Jakobson tõdes, et arvestades asjaolu, et nende jaoks oli tegu esimese Nordbyggil käiguga ning ühist messipinda jagati omavahel 12 Eesti firmaga, siis olid ootused tulemuste osas pigem tagasihoidlikud.  
Jakobsoni sõnul on aga võtmeküsimus mitte jääda lootma ainult sellele, et ettevõtte kohalolu messil märgatakse. „Messieelse, -aegse, ja -järgse aktiivse tööga on meil olemas kõik võimalused häid tulemusi saavutada ning kokkuvõttes jäime käiguga rahule. Võimaluse korral osaleksime ka järgmisel korral - suuremate välismesside kohta räägitakse, et alles kolmas kohalolek hakkab tõelist tulemust tooma.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Pikaaegselt Rootsis tegutseva Seve Ehituse ASi jaoks oli Nordbyggil osalemise eesmärk leida uusi koostööpartnereid ja edasimüüjaid.
„Oleme Rootsis tegutsenud alates 2003. aastast ja ehkki tegemist on meie peamise eksportturuga näeme siiski, et me ei ole veel täielikult selle võimekust enda firma jaoks suutnud ära kasutada. Täna tuleb 5-10% meie aastakäibest Rootsist, samas kui potentsiaali poolest võiks see ulatuda kuni 25-30%-ni,“ rääkis Seve müügiosakonna juht Henri Enniste.
Messile mindi ootusega leida 10 kvaliteetset kontakti arendajate ja võimalike edasimüüjate näol. Enniste sõnul täideti eesmärk suure varuga.
„Ületasime ootusi rohkem kui  kolmekordselt ning suure osaga kontaktidest on sel nädalal juba toimunud ka asjalikud vestlused ning laekunud on rohkem kui 20 hinnaküsimist. Samuti oleme järgmiseks kaheks nädalaks potentsiaalsete klientidega kokku leppinud juba 3 tehasekülastust. Seega praegu tundub, et meie jaoks oli tegemist ühe väga eduka messiga.“
Autor: Ehitusuudised.ee toimetus

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele