• 22.01.14, 12:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ajakiri Ehitaja viib kinnisvarakonverentsile

Ajakirja Ehitaja loosib kõikide uute tellijate vahel vaba pääsme 20. veebruaril toimuvale Äripäeva kinnisvarakonverentsile. Loosist osavõtu tähtaeg 1. veebruar.
Eesti ainus ehitusajakiri "Ehitaja" tooob lugejateni ehitus- ja kinnisvaravaldkonna uudised, trendide, uuringutulemustega nii Eestist kui ka kogu maailmast, uute ning ka alles kavandatavate nõuete ja regulatsioonidega ning ehitusvaldkonnas tegutsevate kolleegide ja konkurentide tegemistega.
Ajakirja põhiteemad: Ehitusobjektid ja uusarendused

Artikkel jätkub pärast reklaami

Arhitektuur ja planeeringudProjekteerimine ja mudelprojekteerimineEnergiatõhususEhitus- ja kinnisvaravaldkonnas tegutsevad inimesedEhitusharidus ja kutseõpeEhitustegevus välismaalTimmitud ehitusTööohutusEhitusmaterjalid ja tehnoloogia Tehnika ja tööriistad
Vaid 1. veebruarini on võimalus tellida ajakiri Ehitaja aastaks (10 numbrit) hinnaga 62 EUR (koos käibemaksuga 67,50 EUR).
Tavahind on 68,80 EUR (koos käibemaksuga 75 EUR).
Tellijate vahel loosime välja pääsme 20. veebruaril toimuvale Äripäeva Kinnisvarakonverentsile (väärtus 199 EUR + km). . 
Vormistage tellimus vajutades siia
Pakkumine kehtib 1. veebruarini. 
Autor: Eva Kiiler

Seotud lood

Uudised
  • 08.01.14, 10:33
Äripäeva Kinnisvarakonverents keskendub kinnisvaraturu mõjukamatele muutujatele
Selle aasta 20 veebruaril toimuva Kinnisvarakonverentsi olulised osad on praktikute lood, spetsiaalselt konverentsi jaoks tellitud kinnisvaramaaklerite tasemeuuring ja networking personaalsete kontaktide loomiseks. Laval tulevad arutlusele kolm visiooni, mis võivad kardinaalselt muuta Eesti kinnisvaraturgu.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele