• 27.09.13, 14:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Astlanda ehitab Tallinna lennujaamale äriklassi lennukite hoolduskompleksi

Ärilennukite hoolduskompleksi rajab Tallinna Lennujaam, mida Lennujaamalt hakkab rentima Panaviatic. Investeeringu suuruseks on ligi 5 miljonit eurot. Kompleksi ehitab Astlanda Ehitus OÜ.
Täna, 27. septembril asetati pidulikult nurgakivi Tallinna Lennujaama kerkivale uuele ning moodsale äriklassi lennukite hoolduskompleksile, mida hakkab rentima ärilennundusega  tegelev Panaviatic.
Aastaringselt soojustatud üle 5000m² suurune angaar mahutab peale kümne keskmise suurusega äriklassi lennuki ka üht Boeing 737 mõõtu lennukit. Investeeringu maht kompleksi on ligi 5 miljonit eurot.
„Uue ärilennukite hoolduskompleksiga ei rajata pelgalt hoonet, vaid tervet kompetentsikeskust,“ sõnas Panaviatic AS nõukogu esimees Jüri Pihl. "Analoogseid angaare ei ole Euroopas piisavalt, nii et klientide nappuse üle me kurtma ei pea. Oleme arvestanud, et meie hoolduskompleks hakkab teenindama kliente 3000 kilomeetri raadiuses. Peamiselt hakkame teenindama ärilennukeid, mille arvukus siinses piirkonnas on kasvava trendiga.“
„Opereerime hetkel  kuute Bombardieri Learjet tüüpi lennukit, kuid  planeerime lennupargi laiendamist. Ärilennukeid  kasutavate inimeste arv kasvab pidevalt ning on tekkinud nõudlus pikemate lennureiside järele, mille jaoks on vaja kindlasti suuremaid  lennukeid,“ lausus Jüri Pihl.
„Siiani oleme tegutsenud kütteta angaarides, mis ei ole võimaldanud  pakkuda lennukiomanikele kõiki teenused.  Uue kompleksi valmimine tõstab meie äri uuele tasemele,“ kinnitas Panaviatic AS juhataja   Aleksei Kulakovski. „Lisaks  meie opereerimisel olevate lennukite tehnilisele hooldusele, tekib võimalus pakkuda tipptasemel teenust ka  teistele ärilennunduse ettevõtetele. Meie eesmärk on, et Tallinna Lennujaamas asuvat tulevast angaarikompleksi  teataks kui üht Euroopa kaasaegsemat ning professionaalsema teenindusega äriklassi lennukite tehnilist hoolduskeskust .“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.02.25, 09:41
Kas tööstusel on valikut?
Kui räägitakse tööstuse energiavajadusest, energiajulgeolekust või toidujulgeolekust, siis tundub, et räägitaks vaid gaasist, CNG-st või äärmisel juhul LPG-st. See on nii ilmselge valik, et tavaliselt ei vaevuta millelegi muule mõtlemagi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele