Skanska soovib 5-10 aasta jooksul oluliselt suuremat aktiivsust USAs, kus suurema müügi taga oleksid ülevõtmised, vahendab Bloomberg.
USA kasv on Skanska põhifookus, ütles eile ettevõtte juhatuse esimees John Karlstrom. Praegu on USA osa Skanska käibes 35% võrreldes 2011. aasta detsembri 27 protsendiga.
Põhjamaade suurim ehitusfirma sisenes USA turule 1971. aastal, rekonstrueerides Brooklyni silla. „Oleme väga valivad, kuid me otsime jätkuvalt,“ ütles Karlstorm. „Küsimus ei ole ainult hinnas, keegi peab ka tahtma müüa ning see peab olema õiget liiki äri.“
Kuigi Skanska on üks suuremaid ehitusettevõtteid USA turul, on tema turuosa vaid umbes 1% USA turust, ütles ta. Kesvaueesmärki ei ole ettevõte avalikustanud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ettevõtte I kvartali puhaskasum kasvas aastaga 113 mln rootsi kroonilt 338 miljonile. Käive kasvas 7%, 28,2 miljardile Rootsi kroonile.
Seotud lood
PAROC® toob ehitusturule uue toote – PAROC
Linio 10cc. Tegemist on kaasaegse kivivilla soojusisolatsiooniplaadiga fassaadide jaoks (ETICS), mille mõlemad pooled on juba tehases kruntvärviga kaetud. See lahendus aitab ehitusplatsil tööd tõhusamalt korraldada, säästes paigaldusaega ja vähendades liimikulu.