• 09.04.13, 16:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rail Balticu eelprojekteerimise hanke võitis Eesti ühispakkuja

Rail Baltic raudteeliiniga seotud maakonnaplaneeringute ja eelprojekteerimise läbiviimiseks korraldatud rahvusvahelise hanke võitis ühispakkuja OÜ Reaalprojekt, OÜ Hendrikson&Ko ja EA Reng AS.
Hankele kvalifitseerusid kõik  kolm pakkumuse esitanud  pakkujat, Suurbritannia konsultatsiooniettevõte AECOM Limited oma tütarettevõtetega koos Prantsusmaa kontserniga SYSTRA, ühispakkujana OÜ Reaalprojekt, OÜ Hendrikson&Ko, EA Reng AS ning Leedu projekteerimisettevõte UAB Kelprojektas ja ühispakkujana Rootsi projekteerimisettevõte Sweco Energuide AB koos Eesti ja Läti tütarettevõtete ning Hispaania projekteerimisettevõttega INECO.
Kõik laekunud pakkumused tunnistati hindamiskomisjoni poolt hanke tingimustele vastavaks. Hanke võitjaks kuulutati ühispakkuja OÜ Reaalprojekt, OÜ Hendrikson&Ko, EA Reng AS, kelle pakkumuse maksumuseks on 7 489 503 miljonit  eurot käibemaksuta. Hindamise kriteeriumiks oli odavaim hind.
Hanke võitja väljakuulutamise otsust saab vaidlustada 7 tööpäeva jooksul. Juhul, kui otsust ei vaidlustata, läheb see valitsusele ülevaatamiseks ja kinnitamiseks. Pärast otsuse kinnitamist valitsuse poolt sõlmitakse hanke võtjaga töövõtuleping.
Hanke läbiviimise komisjoni kuuluvad tehnilise järelevalve amet ja majandusministeerium ning lisaks vaatlejad Harju, Rapla ja Pärnu maakonnast, siseministeeriumist ja Eesti Raudteest.
Hanke eesmärk on Rail Baltic 1435 trassi koridori määramiseks vajalike Harju, Rapla ja Pärnu maakondade joonobjekti teemaplaneeringute kehtestamise dokumentide tehniline koostamine, asjakohaste detailplaneeringute koostamine, keskkonnamõju strateegilise hindamise ja keskkonnamõju hindamise läbiviimine ning raudtee eelprojekti koostamine tehniliselt vajaliku raudteemaa määramiseks optimaalse ja majanduslikult tasuva lahenduse leidmiseks, samuti raudtee toimimiseks vajalike ja raudtee ehitamisest tingitud ehitiste eelprojektide koostamine, projekteerimis-, ehitus- ja maade maksumuse eelarvestamine ning teostatavus-tasuvusanalüüsi koostamine.
Rail Baltic projekti kaasrahastatakse 50% ulatuses Euroopa Liidu TEN-T programmist.
 
 

Seotud lood

Uudised
  • 22.04.13, 17:14
TJA Rail Baltica vaidlustusest: perspektiivitu kaebus 
Eelmisel nädalal vaidlustas Rail Baltic raudteeliiniga seotud maakonnaplaneeringute ja eelprojekteerimise hankel kaotanud Suurbritannnia konsultatsiooniettevõte Aecom Limited.
Uudised
  • 21.08.13, 17:21
Rail Baltica vahekokkuvõte: oleme graafikus
Ehitusuudised.ee uuris, kuidas kulgeb Rail Baltica Eesti trassi planeeringu ning eelprojekti protsess. Küsimustele vastas majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi nõunik Rasmus Ruuda.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 19:38
Miks köögi planeerimist tasub alustada juba maja ehitusjärgus?
Maja ehitamisel mõeldakse algusfaasis pigem vundamendi, katuse ja küttelahenduse peale ning sisustust hakatakse reeglina planeerima siis, kui parkett on paigaldatud ja seinad värvitud. Tegelikult kõlab nagu katastroofi valem, sest köök ei ole lihtsalt mööbel ja selle esimesi samme peab kindlasti kavandama juba ehitusjärgus. Miks? Majaehitaja Madis selgitab kohe välja.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele