Riigisekretär on välja kuulutanud konkursi Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi teede- ja raudteeosakonna teedetalituse juhataja ametikoha konkursi.
Teedetalituse juhataja vastutab teehoiupoliitika ning teehoiuvaldkonda reguleerivate õigusaktide eelnõude väljatöötamise korraldamise eest.
Sobival kandidaadil on
• kõrgharidus, soovitavalt teehoiu, ehitus-, majandus- või logistikavaldkonnaga seotud erialal;• varasem kogemus ametikoha tegevusvaldkonnas (vähemalt 1 aasta ametnikuna või muul kõrgharidust nõudval tööl ametikoha tegevusvaldkonnas 2 aastat)• teadmised teehoiu, teeliikluse organiseerimise ja liiklusohutuse valdkonnast;• asjaõiguse, riigivara ning planeeringute alase seadusandluse tundmine;• hea suhtlemis- ja koostööoskus;• eesti keele oskus C1 või sellele vastaval tasemel ja kahe võõrkeele (üks neist inglise ja teine eelistatult prantsuse, vene või saksa keel) oskus kesktasemel ametialase sõnavara valdamisega;• lojaalsus, riigi huvidest lähtuv orientatsioon.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Konkursikuulutuse täielik tekst on avaldatud väljaandes Ametlikud Teadaanded (
www.ametlikudteadaanded.ee).
Kandideerimisel palume esitada:
- avaldus;- elulookirjeldus;- tunnistuse või diplomi koopia hariduse kohta;- omakäeline kinnitus, et kandidaat vastab teenistusse asumiseks avaliku teenistuse seaduses sätestatud nõuetele;- essee teemal „Vajalikud uuendused ja nende rakendusmeetmed Eesti teehoiu korraldamisel“ (pikkus kuni 3 lk).
Dokumendid palume esitada 28. jaanuariks 2013 Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi ametnike konkursi- ja atesteerimiskomisjonile Harju 11, Tallinn 15072 või e-posti aadressil
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.