Hiinas on alanud sajandil hakatud ehitama järjest pikemaid sildasid, millest pikim kulgeb üle 160 kilomeetri Pekingist Shanghaisse
Hiina on käesoleva aastatuhande algusest hakanud ehitama järjest pikemaid sildu. Peamiselt on tegemist maismaal asuvate raudteede ja maanteede viaduktidega. Pikkuselt omab praegu esikohta Danyang-Kunshan Grand Bridge, mis ühendab raudteega.
Pekingit Shanghaiga. Silla kogupikkus on 164,8 kilomeetrit, millest 9 kilomeetrit kulgeb üle Yangcheni järve. Silla ehitamist alustati 2006. aastal ja sild avati liikluseks möödunud aasta 30. juunil.
Pikim üle veekogu kulgev sild asub Ameerika Ühendriikides. Eelmise sajandi keskel ehitati Louisiana osariigis sild, mis ühendas Pontchartini järve põhja- ja lõunakallast. Tegemist on kahe paralleelse sillaga, millest esimene avati 1956. aastal 38,4 kilomeetri pikkusena. 13 aastat hiljem ehitati kõrvale teine sild, mis
on 15 meetrit pikem. Käikulaskmisest alates on silla ületamine olnud tasuline. Kuid 1999. aastast hakati raha koguma ainult põhja poolt sillale sõites. Sild vähendas põhjakaldal asuvate elanike jõudmist New Orleansi 50 minutivõrra, muutes piirkonna praktiliselt linna osaks.
- Maailma pikim sild on eelmisel aastal valminud Danyang-Kunshan Grand Bridge, mis ühendab Pekingit Shangaiga.
Seotud lood
Auto parkimine ei pea olema keeruline ja aeganõudev protsess. Entringo pakub sujuvat ja mugavat parkimiskogemust, mis garanteerib kiire läbipääsu parklasse. Entringo on Hansabi välja töötatud piletivaba parkimis- ja läbipääsusüsteem, mis võimaldab kliendil parkimisalale pääseda ilma füüsilisel kujul piletit omamata. Süsteemi on sisse ehitatud numbrituvastus, mis parkimisloaga numbrimärki tuvastades automaatselt tõkkepuu avab. See võimaldab inimesel kiiresti ja takistusteta parkimisalale jõuda. Entringo lahendust saab kasutada ka läbipääsu kontrollimiseks. Seda on võimalik seadistada nii, et alale pääsevad vaid selleks volitatud isikud.