Nordeconi juht Jaano Vink tunnistas, et vesilennukiangaaride renoveerimine tõi firmale neli miljonit eurot kahju, mis on suurim kahjum, mida ettevõte on ühe projekti puhul saanud.
"Tegime mitmeid vigu," rääkis Vink Eesti Ekspressile. Näiteks ei osanud nad ette näha, kui palju läheb vaja tellinguid ning lõpuks tuli neid Hispaaniast juurde tellida, mis ajas ettenähtud eelarve korralikult lõhki. Samuti kulus laekuplitel olevate praegude lappimiseks plaanitud nelja kuu asemel kaheksa, talve tuli peale, mis omakorda nõudis kulutusi angaaride soojana hoidmiseks.
Vink kinnitas, et ühtegi selle projekti eelarvestajat pole lahti lastud, sest kadunud miljoneid eurosid tulev võtta kui kooliraha.
Seotud lood
Kui räägitakse ärikinnisvarast, pööratakse enamasti tähelepanu selle asukohale, suurusele ja siselahendusele. Katuse peale mõeldakse sageli alles viimases järgus. Ent katus ei ole pelgalt funktsionaalne element, mis kaitseb vihma ja tuult eest. Tänapäevane katus on osa hoone toimivusest, energiatõhususest ja visuaalsest kuvandist. Kuidas teha katuse puhul tark otsus? Miks on oluline lähtuda kvaliteedist, mitte ainult hinnast? Ja mis rolli mängib katus ettevõtte jätkusuutlikkuses?