• 13.09.12, 14:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meremuuseumi renoveerimisel hävinud Nordecon peab seda koolirahaks

Nordeconi juht Jaano Vink tunnistas, et vesilennukiangaaride renoveerimine tõi firmale neli miljonit eurot kahju, mis on suurim kahjum, mida ettevõte on ühe projekti puhul saanud.
"Tegime mitmeid vigu," rääkis Vink Eesti Ekspressile. Näiteks ei osanud nad ette näha, kui palju läheb vaja tellinguid ning lõpuks tuli neid Hispaaniast juurde tellida, mis ajas ettenähtud eelarve korralikult lõhki. Samuti kulus laekuplitel olevate praegude lappimiseks plaanitud nelja kuu asemel kaheksa, talve tuli peale, mis omakorda nõudis kulutusi angaaride soojana hoidmiseks.
Vink kinnitas, et ühtegi selle projekti eelarvestajat pole lahti lastud, sest kadunud miljoneid eurosid tulev võtta kui kooliraha.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele