Riik on Topi ristmiku ehitamiseks ette näinud 9,6 miljonit eurot, kõik ehitusfirmade pakkumused hankel osutusid aga pea kaks korda kallimaks.
Järgnevad hankel osalenute pakkumused miljonites eurodes:
ASd TREF Nord, TREF, KMG Inseneriehitus ja K-MOS: 17,2;;;;.
ASid Teede REV-2 ja Lemminkäinen Eesti: 17,8
Artikkel jätkub pärast reklaami
Akciju Sabiedriba BMGS Eesti filiaal, OÜd Teedeks Grupp ja T-Model: 18,1
ASid Merko Infra, Merko Ehitus ja Tallinna Teed: 18,7
ASid Nordecon ja Järva Teed: 18,9
Allikad: maanteeamet, Äripäev.
Seotud lood
Joakim Helenius koos Soome äripartneritega on riigi kulul Tallinna piirile ehitatava Topi ristmiku projekteerimise eest maksnud umbes miljon eurot, ent tulemus on äsja luhtunud ehitushange.
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?