Alates tänasest täidab maanteeameti peadirektori kohuseid Erkki Raasuke, kes jääb sellele ametikohale kuni uue juhi leidmiseni avaliku konkursi korras.
Riigikantselei viib maanteeameti uue juhi leidmiseks läbi avaliku konkursi, millele dokumentide esitamise tähtaeg on 30. aprill 2012. a., teatas maanteeamet.
Maanteeameti eelmine peadirektor Tamur Tsäkko lahkus ametist 8. aprillil. Tsäkko esitas lahkumisavalduse pärast seda, kui oli riigi rahaga korraldatud suusareiside tõttu skandaali sattunud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Raasuke ei soostunud märtsi lõpus Äripäevale antud intervjuus rääkima, mida ta plaanib maanteeameti juhina kõigepealt ette võtta. „Ma ei ole ameti inimestega kohtunud,“ põhjendas ta oma napisõnalisust. Raasuke lisas, et majandus- ja kommunikatsiooniministril on selged ootused seoses tema kui ministeeriumi nõuniku asumisega maanteeameti etteotsa. „Neist ootustest ma juhindun, aga las neist ootustest räägib minister ise.“
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.