Ehituskaubapoodide ketti pidava Rautakesko ASi juhatuse esimehe Alo Ivaski sõnul läks neil detsembris kenasti, kasv oli olemas.
„Kasv statistikas on stabiilsem kui ühe ettevõtte lõikes, kus kuudel on vahed sees, mõni kuu ostetakse vähem ja mõni kuur rohkem. Summas saan öelda küll, et kasv on olemas,“ kommenteeris Ivask.
„Meil oli detsembri müük üle 7%, aga täpset numbrit ei saa enne öelda, kui emaettevõtte on numbrid avaldanud. Detsember oli parem kui november küll,“ lausus ta.
Ivask lisas, et ehitusmaterjali müügi kasvu põhjuseks võib öelda, et eestlastel on kaks tärminit, millal tahetakse kodusid ilusaks saada – üks on jaanipäev ja teine on jõulud. "Teisest küljest on inimesed hakanud julgemalt tarbima,“ tõdes Ivask. Ta lisas, et tarbimine põhineb tuleviku kindlustundel.
Statistikaamet teatas, et jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük suurenes 2011. aasta detsembris eelmise aasta sama kuuga võrreldes püsivhindades 5%. Statistikaameti andmetel läks hästi detsembris tekstiiltoodete, rõivaste, jalatsite ja nahktoodete kauplustel (kasv 9%) ning majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjali kauplustel (kasv 7%).
Seotud lood
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.