Loo-Maardu teelõik avaneb liikluseks tuleval kolmapäeval. Liiklusele jääb esialgu suletuks üks kogujatee lõik ja üks pealesõit ning kogu objekti üleandmise uus tähtaeg on selle aasta 30. juuni.
Esialgse lepingu järgi oli Loo-Maardu teelõigu valmimistähtaeg lõppenud aasta 30. november.
"Tallinna-Narva maantee mõlema sõidusuuna täies mahus liiklusele avamise eelduseks oli liiklusohtlike puuduste kõrvaldamine teelõigu vasakpoolsel, liiklusele seni suletud niidil ja Loo ristmiku teedel,“ selgitas Maanteeameti peadirektori asetäitja Märt Puust objekti vastuvõtmise viibimise tagamaid "Ülejäänud tööd, sh asfaldi viimase kihi panek osadel lõikudel, liikluskorraldusvahendite paigaldamine jms tuleb ehitajal lõpetada juunikuu lõpuks.“
2010. aasta märtsis alanud tööde käigus ehitati Tallinna-Narva maantee 6,8 km pikkune teelõik (km 10,6-17,4) Loost Maarduni 6-rajaliseks (3,7km ulatuses) ja ülejäänud 3,1 km ulatuses neljarajaliseks I klassi nõuetele vastavaks maanteeks. Renoveeritaval maanteelõigul valmis ka kaks eritasandilist ristmikku (Loo ja Maardu) ning osaliselt ehitati ümber Jõelähtme eritasandiline ristmik. Samuti on uuel teelõigul valmimas või valmis 5,8 km jagu kogujateid, 8 km jalg- ja jalgrattateid, kaks tunnelit ja sild jalakäijatele ning jalgratturitele ning 564m pikkune müratõkkesein. Lisaks sellele ehitati üle Pirita jõe kulgev vana raudteesild ümber jalg- ja jalgrattateesillaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.