Tänavapuhastuse ASi juhataja Vello Kink rääkis saatele "Aktuaalne kaamera. Nädal", et majanduslikult on firmale kasulikum, kui autod seisavad platsil.
"Töötasu maksame ikka, üldkulud jooksevad peale, võib-olla siis kütuse pealt säästame," sõnas ta.
Mehhanisaator-puhastustööline Kalmer Haan ütles aga, et parem on tööd teha, sest palk jookseb küll nagunii, aga niisama istuda ja ilmakaarte vaadata on tüütu.
Viimaks saavad oma riistad välja võtta ka ka amatöör-lumekoristajad, kes on talve tulekuks professionaalidest veel usinamalt valmistunud.
Seotud lood
1. jaanuarist muutunud erimärgistatud kütuse regulatsioon ei luba kasutada teede hooldus- ja ehitustöödel erimärgistatud kütust.
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.