12. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ritsu: popid on modernsed palkmajad

Masintoodetud palkmajade tootja AS Ritsu müügiinseneri Mari Loormani sõnul on palkmajade turutrendiks modernsed projektilahendused.

„Hooned on väljastpoolt omanäolised ja pilkupüüdvad. Siseruumide hulka on hakatud rohkem soovima statsionaarseid garderoobe. Elumajades on peaaegu alati olemas tehno- või küttesüsteemi ruum, sageli ka eraldi majandusruum. Viimistluse toonid on julged ja isikupärased,“ loetles ta.

Loormani sõnul on Ritsu edu taga asjast huvitatud ja oma riigis edukad edasimüüjad. "Sihtturul kohalike edasimüüjate kasutamine sobib meie toote ja profiiliga, sest ehitusalase seadustiku järgimisel on hea kohalike spetsialistide vahetu kohalolek ja nüansside tundmine. On hea, kui edasimüüja on võimeline haldama kogu palkmaja ehitamise protsessi kavandamisest võtmete üleandmiseni," rääkis ta. 

Ritsul välisriikides oma müügikontoreid ei ole ning turundustegevus suunatakse heade edasimüüjate leidmisele ja hoidmisele. "Headeks peame me neid Ritsu kaubamärgiga toodete müüjaid, kes tunnevad oma piirkonda ja omavad võimet seal edukalt tegutseda müües vähemalt kuus-seitse elumajakomplekti aastas. Toetame edasimüüjaid, kellel on eesmärgiks tegevust laiendada ja müügimahte suurendada," sõnas Loorman.

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688