Masintoodetud palkmajade ja puitkarkassmajade tootja Mountain Loghome OÜ juhatuse esimehe Andres Minni sõnul on ettevõtteil, kes mingil välisturul juba tegutsevad, oluline hoida suhteid, kuna uute partnerite leidmine on kallis ja kurnav ettevõtmine.
„Kui aga otsitakse uut koostööpartnerit, peaks see olema samas gabariidis kui otsija-firma. Rääkides palkmajadest, tuleks turundusraha suunata EL-välistesse riikidesse, kus energiasäästu direktiivid ei ole veel „tapnud“ võimalust palkmajale ehitusluba saada,“ soovitas Minn.
Mountain Loghome peab oma trumbiks arhitektuuriliselt edevaid ja keeruliste konstruktsioonidega ehitisi. „Nendega oleme kõikjal maailmas konkurentsis. Standardlahendustega lööme ilmselt läbi ainult Jaapanis, seal on aga kvaliteedinõuded väga kõrged,“ märkis Minn.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.