Käesoleval aastal valminud Loode-Nasva teelõigu maksumus koos Nasva sillaga osutus tunduvalt kallimaks, kui vabariigi valitsuse kinnitatud 2011.–2013. aasta teehoiukavas ette nähtud.
See võib aga pidurdada Loode–Tehumardi suunal tee-ehitust Nasvalt Tehumardi poole, vahendab Saarte Hääl.
“Tõenäoliselt pole 2012. aastal võimalik Salme suunas töödega jätkata,” tõdes maanteeameti Lääne regiooni direktor Enn Raadik, kes loodab, et töödega saab jätkata 2013. aastal. Lõplik tõde selgub Raadiku sõnul siiski pärast 2012. aasta riigieelarve vastuvõtmist, kui selguvad maanteeametile tee-ehituseks antavad kontrollsummad.
Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2010–2013 kohaselt rekonstrueeritakse Kuressaare–Sääre maantee 18 km pikkuselt kuni Läätsa külani. Plaanide järgselt pidi Sõrve maan-tee esimene lõik 2,8 km–8 km valmima 2011. aastal, lõik 8 km–18,8 km 2012. aastal ja lõik 18,8 km–21,1 km 2013. aastal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Nasva-Tehumardi maantee rekonstrueerimise projekt on küll laias laastus valmis, ent kinnistuomanikud pole rahul, et osa nende maast läheb kergliiklustee alla.
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.