Esmaspäeval alustab Nordcon Mäo külas pühapäevani kestva garantiitööga, mille käigus asendatakse 20 meetri ulatuses vigastatud drenaažitoru.
Tööd toimuvad Tallinna suunalt Paidesse pööraval mahasõidurambil. Tööde teostamiseks piiratakse töötsoonis kiirust ning kitsendatakse sõidurada, kuid ümbersõite, sõiduradade sulgemisi jm suuremaid liikluskorraldusmuudatusi plaanis ei ole.
„Kuigi kahjustatud lõigu pikkus on 20 meetrit, tuleb vahetada dreenitoru välja 200 meetri ulatuses, et tagada süsteemi kindel toimimine tulevikus," ütles Nordecon ASi teedeehituse direktor Jaanus Taro. „Dreenitoru kahjustus põhjustas vee valgumise tee alla ning see tõi kaasa kevadisel ajal asfaltkatte kerkimise. "
Mäo ümbersõidu garantii kestab aastani 2016.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Möödunud aasta sügisel valminud ja ligemale 32 miljonit eurot (500 miljonit krooni) maksma läinud Mäo liiklussõlmes on ühel teelõigul keelatud raskeveokitel sõita.
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.