• 05.08.11, 12:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nordecon teeb Mäo ümbersõidul garantiitöid

Esmaspäeval alustab Nordcon Mäo külas pühapäevani kestva garantiitööga, mille käigus asendatakse 20 meetri ulatuses vigastatud drenaažitoru.
Tööd toimuvad Tallinna suunalt Paidesse pööraval mahasõidurambil. Tööde teostamiseks piiratakse töötsoonis kiirust ning kitsendatakse sõidurada, kuid ümbersõite, sõiduradade sulgemisi jm suuremaid liikluskorraldusmuudatusi plaanis ei ole.
„Kuigi kahjustatud lõigu pikkus on 20 meetrit, tuleb vahetada dreenitoru välja 200 meetri ulatuses, et tagada süsteemi kindel toimimine tulevikus," ütles  Nordecon ASi teedeehituse direktor Jaanus Taro. „Dreenitoru kahjustus põhjustas vee valgumise tee alla ning see tõi kaasa kevadisel ajal asfaltkatte kerkimise. "
Mäo ümbersõidu garantii kestab aastani 2016.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 14.07.11, 11:16
Mäo liiklussõlm juba laguneb
Möödunud aasta sügisel valminud ja ligemale 32 miljonit eurot (500 miljonit krooni) maksma läinud Mäo liiklussõlmes on ühel teelõigul keelatud raskeveokitel sõita.
  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele