Esmaspäeval alustab Nordcon Mäo külas pühapäevani kestva garantiitööga, mille käigus asendatakse 20 meetri ulatuses vigastatud drenaažitoru.
Tööd toimuvad Tallinna suunalt Paidesse pööraval mahasõidurambil. Tööde teostamiseks piiratakse töötsoonis kiirust ning kitsendatakse sõidurada, kuid ümbersõite, sõiduradade sulgemisi jm suuremaid liikluskorraldusmuudatusi plaanis ei ole.
„Kuigi kahjustatud lõigu pikkus on 20 meetrit, tuleb vahetada dreenitoru välja 200 meetri ulatuses, et tagada süsteemi kindel toimimine tulevikus," ütles Nordecon ASi teedeehituse direktor Jaanus Taro. „Dreenitoru kahjustus põhjustas vee valgumise tee alla ning see tõi kaasa kevadisel ajal asfaltkatte kerkimise. "
Mäo ümbersõidu garantii kestab aastani 2016.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Möödunud aasta sügisel valminud ja ligemale 32 miljonit eurot (500 miljonit krooni) maksma läinud Mäo liiklussõlmes on ühel teelõigul keelatud raskeveokitel sõita.
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?