SA Ida-Virumaa Tööstusalade Arendus kuulutas välja riigihanke Narva logistika- ja tööstuspargi taristu väljaehitamiseks, millest esimene osa peab valmima 90 päeva pärast hankelepingu sõlmimist ning kogu park peab valmis olema aasta pärast.
Narva Logistika ja Tööstuspargi taristu väljaehitamist kaasfiantseerib Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) Piirkondade konkurentsivõime tugevdamise meetmest, mida rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond. Kokku eraldas EAS projekti elluviimiseks 2,1 miljonit eurot, millest rajatakse teedevõrk, vee- ja kanalisatsioonisüsteemid, sadevetekanalisatsioon, soojussüsteem ning sidevõrgud. Lisaks sellele alustatab SAIVTA paralleelselt ka elektri- ning gaasiühenduste ehitamist, mis peavad saama valmis samuti aasta pärast.
"Kogu summa, mis SAIVTA-le toetuseks eraldati, ei ole mõeldud kommunikatsioonide ehitamiseks. Selle hulgas on nii projekteerimisega, ala korrastamisega, erinevate turundustegevuste korraldamisega seotud kulud" ütles sihtasutuse juhatuse liige Teet Kuusmik. Kogu projekt Narva logistika ja tööstuspargi käivitamiseks maksab 2,5 miljonit eurot.
Sellel nädalal välja kuulutatud riigihanke tulemused avatakse 12. augustil. Lepinguni loodetakse jõuda kas augusti lõpus või septembri alguses ning pärast seda peaks kohe algama ka ehitustööd, sest esimene etapp logistika- ja tööstuspargist peaks olema valmis 90 päevaga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
SAIVTA äriplaani kohaselt on organisatsiooni peamine eesmärk meelitada piirkonda uusi investeeringuid, mille tulemusena tekib aastaks 2019 Ida- Viru maakonda 4400 uut töökohta.
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.