17. juuni 2011

Colliers: uued moebrändid turgutavad kinnisvaraturgu

Aasta esimesel poolel on rentnike liikumine erinevate pindade vahel olnud senisest aktiivsem ning sellele on oma panuse andnud nii jaeturule sisenenud uued rahvusvahelised rõivabrändid kui pealinna ostukeskustes juba tegutsevad müüjad, kes laienemas, selgub Colliersi turuülevaatest.

"Turule sisenevad uued brändid on enamasti suunatud keskklassi ja kõrgema keskklassi klientidele, kellel põhineb nõudlus kvaliteetsete ning kestvate kaupade järele. Ennekõike on aktiivsemad naistemoe ja lasterõivaste brändid - Lindex, Mango, Karen Millen, Vila, S'Nob, Colins, Esprit, MAX&Co, Okaidi, Blue Harbor. Nende brändide turule sisenemine või oma kohalolu laiendamine elavdab ka jaekinnisvaraturgu," kommenteeris Colliersi investesteeringute ja hindamise juht Margus Tinno.

Majanduskriisist taastumine on põhjustanud põhimõttelise muudatuse ka tööstus- ja laokinnisvaraturul. "Majandusbuumi aegne harjumus omada enda kasutuses olevat laokinnisvara on taandumas. Enam eelistatakse vajalikke pindu rendile võtta - see võimaldab ettevõtetel end likviidsemana hoida. Samas ei sobi selline paindlik mudel rasketööstusettevõtetele, kes tulenevalt oma spetsiifilisest tegevusalast eelistavad sobiliku tööstuspinna osta," kommenteeris Tinno Colliersi hinnangut, mille kohaselt on turul tekkinud ruumi kvaliteetse spekulatiivse laokinnisvara arendamisele.

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Sandra MalvikEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 58 552 554
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688