Merko Ehitus jäi Klaipeda Sadama veo- ja reisipraamide terminali infrastruktuuri konkursil võidust ilma, teatab ru.delfi.lt.
Klaipeda Sadama eile avaldatud teate põhjal sai terminali vähempakkumisel võidu ?? Latvijas tilti, kes lubas tööd teha ära kõige odavama hinnaga.
Konkurss korraldati 25. septembril 2009, tööde kestuseks taheti 2,5 aastat.
Sadama juhtkonna teatel osales pakkumisel 10 ettevõtet. Üks neist oli Leedu ettevõtete konsortsiumist, teised välisosalusega Leedu ettevõtted ja välisettevõtted.
Artikkel jätkub pärast reklaami
AS Merko Ehitus, kes lubas tööd teha ära 543 357 774 krooni eest, jäi pakkumisel teiseks. Võitja lubas töö teha ära 506 093 751 krooni eest.
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?