Viru Keskuse parkla läbis põhjaliku uuenduskuuri, mille käigus asendati senine parkimissüsteem uute seadmetega, täiendati videovalve- ja turvasüsteeme ning valgustust, teatas ettevõte.
Samuti sai kogu parkla, vastavalt projektile „Viru linnud“, täiesti uue ja omanäolise kujunduse. Parkla sisseseade ja uuendustööde kogumaksumus oli ligi 4 miljonit krooni.
„Vahetasime välja kõik parkimisseadmed ning nüüd on Viru Keskuse parkimismajas kiire, mugav, efektiivne ja parimate tehnoloogiliste lahendustega tipptasemel parkimissüsteem Designa,“ rääkis Viru Keskuse juhatuse liige Ants Vasar.
Ta lisas, et uus süsteem võimaldab pangakaardiga makseid teha kiiresti ja mugavalt, samuti on välistatud sularahaga maksmisel mündisadu, kuna automaat tagastab ka paberkupüüre.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lisaks uuele parkimissüsteemile sai Vasara sõnul värskendatud ka parkla kujundus. „Rõõmsavärviline parkla kujundusprojekt “Viru linnud”
kannab endas nii esteetilist kui ka praktilist rolli,“ toonitas Vasar.
Parkla on nüüd jaotatud nelja erinevasse tsooni, mida eristavad seinu ja lage kaunistavad erinevat värvi linnud ning parkimispiirded, mistõttu on parkijatel mugav orienteeruda ja oma auto parkimiskoha meeles pidada.
„Külastajate ohutus- ja turvalisustaseme tõstmiseks lisasime juurde liikumisandureid, täiendasime parkla videovalve- ja turvasüsteeme ning valgustust ja paigaldasime liiklejatele uued paremini mõistetava viidasüsteemi,“ loetles Ants Vasar.
Viru Keskuse 3. ja 4. korrusel asuvas parkimismajas on 456 kohta.
Parkimismaja on avatud ööpäevaringselt ning parklasse pääseb autoga Viru väljakult. Keskuse neljandal korrusel, so teisel parkimistasandil asub ka autopesula, kus saab sisseostude tegemise ajal oma auto mugavalt puhastaks.
Viru Keskuse parkla
Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.