Kodumaja juht Lembit Lump ütles, et ehkki nende jaoks on Eesti turg marginaalne, näeb ta siiski ka Eestis maksejõulist ostjaskonda.
„Eesti turulule oleme müünud ca 5 protsenti toodangust, sel aastal müüme ilmselt veelgi vähem,“ prognoosis ta, ent avaldas lootust, et kui õiget asja õige hinnaga müüa, õnnestub ka Eestis moodulmaju müüa. Ta märkis, et nende firma on siiski huvitatud Eesti turust.
Eesti moodulmajade turu kogusuurust ei osanud ta ka hinnanguliselt öelda.
Kodumaja toodang läheb peamiselt Norrasse ja Taani, kust loodetakse Lumbi hinnangul saavutada 450 miljonine käive.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lump märkis, et nad oleks võimelised tootma miljardi krooni eest aastas moodulmaju, kui tellimusi oleks. Töötajaid on tema hinnangul Eestis lihtne leida, ehkki neid tuleb esmalt koolitada.
Ehitusuudised.ee kirjutas jaanuaris, et Kodumaja allkirjastas 66,1 miljonise lepingu Kopengaagenis ning sarnase lepingu 63,4 miljoni eest Oslos. Lisaks sellele võideti Kopenhageni linnavalitsuse riigihange, et ehitada 200 miljoni krooni eest eluasemeid erivajadustega inimestele.
OÜ Raimar Hus juht Raido Pajusaar märkis vaid, et kuna neil on suhteliselt uus firma ning nende turg on Eestist väljaspool. "Eesti turusituatsiooni kohta ei oska midagi öelda," märkis ta.
Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.