• 23.12.09, 10:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lätlased remondivad Narva silla

Täna allkirjastasid Maanteeamet ja Läti sillaehitusettevõte TILTS Narva Sõpruse silla remondi projekteerimise ja teostuse hankelepingu.
Tööd lähevad maksma 23,2 miljonit krooni ja koostööpartneritena osalevad töödes Vene Föderatsiooni teede- ja sillaehitusfirma OAO Vologodavtodor, Läti ehitusfirma SIA EPRONS ning Eesti teedeehitusfirma AS Talter.
Uuendatud sild  antakse tellijale üle järgmise aasta 31. detsembril.
Vastavalt lepingule peab projekt valmima järgmise aasta aprillis ning mais tuleb alustada remonditöödega. Samuti peab töövõtja tagama silla remondijärgseks kasutuseaks vähemalt 30 aastat, kusjuures remondi käigus silla üldgabariidid ja projektijärgne kandevõime ei muutu.
Sõpruse sild Narva jõel, mis on ühtlasi Eesti Vabariigi ja Vene Föderatsiooni piiriületuskohaks, valmis praegusel kujul  1960. aastal.  See 162 m pikkune viieavaline raudbetoonsild on keerulise liikluse iseloomu tõttu amortiseerumas. Praeguseks pole sild küll avariiolukorras, kuid vajab kapitaalremonti. 1995. aastal parandas silda Eesti sillaehitusfirma AS VIA Pont, kuid tihenenud liiklussagedus ja suurenenud liikluskoormused viimase kümnendi jooksul tingivad silla seisukorra täpsema analüüsi ja selle alusel remondiprojekti koostamise.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 07:00
Ehitusekspertiisi ja järelevalve teostamine säästab aega, närve ja rahakotti
Ehitusprojektid, mida hakatakse sageli teostama ilma põhjaliku ja projekti ekspertiisi läbinud tööprojektita, võivad kaasa tuua tüütuid sekeldusi ning probleeme. Ehkki seadus ei pruugi alati projektile ekspertiisi nõuda, on see ülitähtis samm, mis aitab ennetada võimalikke ebakõlasid ning vigu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele