23. november 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Krimelte suurendab turunduseelarvet

Krimelte turunduseelarve on 2010. aastal suurem kui sel aastal. Oleme alustanud Penosil toodete eksporti mitmele uuele turule, märkis Krimelte turundusjuht Mariaana Sõnajalg.

Tema sõnul on uuteks turgudeks Brasiilia, Poola, Gruusia, Aserbaidžaan, Tšehhi, Slovakkia, neis riikides plaanitakse uuel aastal turuduse peale suuremaid kulutusi.

"Krimelte soetas eelmisel aastal isepaisuvate tihendusteipide tehase Taanis ning hüdroisolatsiooni- ja impregneerimisevahendite tootmisüksuse Eestis, 2010. aasta eesmärk on nende toodete ekspordiosakaalu kasvatamine," märkis Sõnajalg.

"2010. aastal on Krimelte prioriteet jätkuvalt Penosil toodete nähtavuse suurendamine müügikeskkonnas ning jaekontseptsiooni rakendamine sihtturgudel," lisas ta.

Seoses järgmisel neljapäeval toimuva WAZZAP? 2009 sessiooniga "Reklaam & meedia 2010" viis Best Marketing ettevõtete turundusjuhtide seas läbi järgmise aasta turundusplaanide uuringu.

 

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688