• 23.11.09, 09:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Krimelte suurendab turunduseelarvet

Krimelte turunduseelarve on 2010. aastal suurem kui sel aastal. Oleme alustanud Penosil toodete eksporti mitmele uuele turule, märkis Krimelte turundusjuht Mariaana Sõnajalg.
Tema sõnul on uuteks turgudeks Brasiilia, Poola, Gruusia, Aserbaidžaan, Tšehhi, Slovakkia, neis riikides plaanitakse uuel aastal turuduse peale suuremaid kulutusi.
"Krimelte soetas eelmisel aastal isepaisuvate tihendusteipide tehase Taanis ning hüdroisolatsiooni- ja impregneerimisevahendite tootmisüksuse Eestis, 2010. aasta eesmärk on nende toodete ekspordiosakaalu kasvatamine," märkis Sõnajalg.
"2010. aastal on Krimelte prioriteet jätkuvalt Penosil toodete nähtavuse suurendamine müügikeskkonnas ning jaekontseptsiooni rakendamine sihtturgudel," lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seoses järgmisel neljapäeval toimuva WAZZAP? 2009 sessiooniga "Reklaam & meedia 2010" viis Best Marketing ettevõtete turundusjuhtide seas läbi järgmise aasta turundusplaanide uuringu.
 

Seotud lood

Uudised
  • 30.08.10, 11:47
Krimelte käive kasvanud tänavu üle 50%
Krimelte kuue kuu müügikäive kasvas üle 50%, moodustades 443 miljonit krooni.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele