Krimelte turunduseelarve on 2010. aastal suurem kui sel aastal. Oleme alustanud Penosil toodete eksporti mitmele uuele turule, märkis Krimelte turundusjuht Mariaana Sõnajalg.
Tema sõnul on uuteks turgudeks Brasiilia, Poola, Gruusia, Aserbaidžaan, Tšehhi, Slovakkia, neis riikides plaanitakse uuel aastal turuduse peale suuremaid kulutusi.
"Krimelte soetas eelmisel aastal isepaisuvate tihendusteipide tehase Taanis ning hüdroisolatsiooni- ja impregneerimisevahendite tootmisüksuse Eestis, 2010. aasta eesmärk on nende toodete ekspordiosakaalu kasvatamine," märkis Sõnajalg.
"2010. aastal on Krimelte prioriteet jätkuvalt Penosil toodete nähtavuse suurendamine müügikeskkonnas ning jaekontseptsiooni rakendamine sihtturgudel," lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seoses järgmisel neljapäeval toimuva WAZZAP? 2009 sessiooniga "Reklaam & meedia 2010" viis Best Marketing ettevõtete turundusjuhtide seas läbi järgmise aasta turundusplaanide uuringu.
Seotud lood
Krimelte kuue kuu müügikäive kasvas üle 50%, moodustades 443 miljonit krooni.
PAROC® toob ehitusturule uue toote – PAROC
Linio 10cc. Tegemist on kaasaegse kivivilla soojusisolatsiooniplaadiga fassaadide jaoks (ETICS), mille mõlemad pooled on juba tehases kruntvärviga kaetud. See lahendus aitab ehitusplatsil tööd tõhusamalt korraldada, säästes paigaldusaega ja vähendades liimikulu.