Krimelte turunduseelarve on 2010. aastal suurem kui sel aastal. Oleme alustanud Penosil toodete eksporti mitmele uuele turule, märkis Krimelte turundusjuht Mariaana Sõnajalg.
Tema sõnul on uuteks turgudeks Brasiilia, Poola, Gruusia, Aserbaidžaan, Tšehhi, Slovakkia, neis riikides plaanitakse uuel aastal turuduse peale suuremaid kulutusi.
"Krimelte soetas eelmisel aastal isepaisuvate tihendusteipide tehase Taanis ning hüdroisolatsiooni- ja impregneerimisevahendite tootmisüksuse Eestis, 2010. aasta eesmärk on nende toodete ekspordiosakaalu kasvatamine," märkis Sõnajalg.
"2010. aastal on Krimelte prioriteet jätkuvalt Penosil toodete nähtavuse suurendamine müügikeskkonnas ning jaekontseptsiooni rakendamine sihtturgudel," lisas ta.
Seoses järgmisel neljapäeval toimuva WAZZAP? 2009 sessiooniga "Reklaam & meedia 2010" viis Best Marketing ettevõtete turundusjuhtide seas läbi järgmise aasta turundusplaanide uuringu.
Seotud lood
Krimelte kuue kuu müügikäive kasvas üle 50%, moodustades 443 miljonit krooni.
Kui ettevõte sünnib soovist teha midagi sisukat ja põnevat, ei pruugi esialgu ollagi suurt strateegiat ja visiooni. Ent kui sellele lisandub aastatepikkune sihikindlus, oskus õigeid otsuseid teha ja kirg valdkonna vastu, võib sellest kasvada midagi suurt. Just nii on läinud ettevõttega Optimus Systems, mis alustas 20 aastat tagasi viieliikmelise meeskonnana ning on nüüdseks kasvanud Eesti turvavaldkonna liidriks.