• 09.11.09, 12:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Helsingi raudteejaama metroojaamas on varinguoht

Helsingi raudteejaama metroojaamas on pärast pühapäevast veeavariid selge varisemisoht, ütles päästeameti esindaja Markku Rissanen pressikonverentsil.
Delfi kirjutab, et varisemisoht on tehnilisel korrusel, mis asub niinimetatud kompassikorruse all. Samal korrusel asuvad muuhulgas ka Helsingi ühistranspordikeskuse piletikontrollide puhkeruumid, kus veeleke kõigepealt avastati, vahendab Uusi Suomi.
Varinguoht tuleneb sellest, et kompassikorruse põrand on purunenud. Raudteejaama metroojaam võib veekahjustuste tõttu olla suletud kuni pool aastat.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele