Helsingi raudteejaama metroojaamas on pärast pühapäevast veeavariid selge varisemisoht, ütles päästeameti esindaja Markku Rissanen pressikonverentsil.
Delfi kirjutab, et varisemisoht on tehnilisel korrusel, mis asub niinimetatud kompassikorruse all. Samal korrusel asuvad muuhulgas ka Helsingi ühistranspordikeskuse piletikontrollide puhkeruumid, kus veeleke kõigepealt avastati, vahendab Uusi Suomi.
Varinguoht tuleneb sellest, et kompassikorruse põrand on purunenud. Raudteejaama metroojaam võib veekahjustuste tõttu olla suletud kuni pool aastat.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.