Veeteede Ametile kuuluva Tallinna Hundipea sadama rekonstrueerivad Inseneriehituse AS, GT Projekt ning Lindrem, kes tunnistati ehituskonkursil parimaks 67,9 miljoni kroonise pakkumisega.
Veeteede Amet teatel sõlmiti konkursivõitjaga täna ehitusleping. Lisaks sõlmiti ka tööde
järelevalveleping summas 627 000 krooni ilma käibemaksuta, mille teostavad AS Infragate Eesti ja Läti inseneribüroo Kurbada Tilti.
Hundipea sadama rekonstrueerimise esimese etapi ehitustöid rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond 90,85% ulatuses, ülejäänu kaetakse riigieelarvest. Ehitus algab nädala pärast ja tööde tähtajaks on 2011. aasta 22. jaanuar
Artikkel jätkub pärast reklaami
Hundipea sadam on Veeteede Ameti laevastiku peasadam, mis on praegu valdavalt navigatsiooni-, kasutus- ja keskkonnaohtlikus seisundis. Tööde käigus on kavas rajada kaid jäämurdjate ja suuremate poilaevade jaoks ning süvendada ja puhastada laevateid.
Seotud lood
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?