• 27.10.09, 10:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuressaare lennuvälja ehitustööd venivad

Kuressaare lennuraja rekonstrueerimistööd, mis plaani järgi peaksid oktoobri lõpuks tehtud olema, kestavad siiski veel ka novembrikuus.
Oma Saar vahendab, et AS-i Tallinna Lennujaam regionaalsete lennujaamade direktor Andres Taimla avaldas lootust, et tööd venivad minimaalselt, kuid kõik oleneb ilmast. Just vihmase ilma tõttu on tööde tempo olnud plaanitust aeglasem.
Taimla tunnistas, et tööde lõpptähtaja nihkumine oli veidi ootamatu, kuid samas ei saa ka lubada, et nii kallis rajakiht pannakse maha ebasobivates ilmastikutingimustes.
Lennurada rekonstrueeriva AS-i Talter objektijuht Priit Suits tõi välja, et ehkki ehitajad on kraave kaevanud, et vett madalalt lennuväljapinnalt eemale juhtida, ei pääse nad mõnda kohta õieti ligigi ning asfalditehasel tuli nädal aega tegevusetult oodata.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Millal töödega lõpule jõutakse, ei osatud eile öelda, sest ka edasine oleneb ilmast. Ehitajad on olnud tööl ka nädalavahetusel. “Peame kasutama võimalusi, mis meil on,” tõdes Suits ja avaldas lootust, et novembri algul jõutakse töödega ühele poole.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.08.25, 11:39
TalTechi uuring kinnitab: Airoboti niiskustagastusega soojusvaheti on Eesti kliimas kõige tõhusam
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele