• 09.07.09, 13:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maanteeamet jätkab Kose-Aruvalla hankega

Maanteeamet jätkab Tallinna-Tartu maantee Kose-Aruvalla lõigu projekteerimis- ja ehitushankega, Merko Ehituse vaidlus hanke tigimuste üle jätkub halduskohtus, vahendab city24. 
Riigikohus otsustas juuni keskel saata Merko Ehituse vaidlustus hanke osas saata halduskohtule arutamiseks. Maanteeameti reedese hinnangu kohaselt käimasolev kohtuvaidlus riigihanke menetluse jätkamist ei takista.
Maanteeameti esindaja ütles, et hiljemalt järgmisel nädalal teatab amet uue hankemenetluses osalemise taotluste esitamise tähtaja.
Merko Ehitus vaidles maanteeametiga riigihanke tingimuste üle ning läks riigihangete ameti vaidlustuskomisjonilt toetust saamata ringkonnakohtusse ja hiljem riigikohtusse. Merko Ehitus ei ole rahul tingimusega varasema käibe kohta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele