Kinnisvara objektil kliendipäeva korraldamisel tuleb kinnisvarafirmal teha põhjalik eeltöö, vastasel juhul ei erine see oluliselt tavapärasest objekti külastamisest, kirjutab Pindi Kinnisvara juhtatuse Liige Peep Sooman.
Loomulikult on kliendipäev ühelt poolt mugav selle korraldajale, kuna suurem hulk rahvast on võimalik lühema aja jooksul ära teenindada. Tegelikult tuleb kliendipäeval arvestada ikkagi külaliste huvidega- millist lisaväärtust annab kliendipäev objekti vastu huvi tundvale isikule?
Üritusele tasub kaasata võimalusel hoone ehitaja. Ostjatel on tihti ehitustehnilisi küsimusi ning maja ehitamist kureerinud isikul on loomulikult oluliselt laiem taustinfo, kui kinnisvaramaakleril.
Teine kliendipäeva tingimus on möbleeritud demokorteri olemasolu, mida oleks võimalik ka osta. Just sellised tooted lähevad kõige paremini kaubaks. Näidiskorterit tasuks tutvustama kutsuda seda kujundanud isik- nii saab ostuhuviline parima ülevaate, milliseid uudseid lahendusi antud pinnal kasutatud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Suuremate elurajoonide puhul aga on võimalik ilusa ilma korral kutsuda meelt lahutama muusikud, eramurajoonide kliendipäevade raames on võimalik korraldada ka erinevaid võistlusi ning muid huvipakkuvaid üritusi, mis inimestel toonust hoiaks.
Kindlasti peab kinnisvarafirma valmistama ette korralikud jagatavad müügimaterjalid kõikide pakutavate pindade kohta, samuti peab maakler vajadusel tegema klientidele lühikese ümbruskonna tutvustuse. Lisaks tuleb arvestada, et võõrustatavad tunnevad end oluliselt paremini, kui neile pakutakse tass kohvi ning lastele antakse pihku magus kompvek või punane õun.
Meeldejääv kliendipäev vajab küll tugevat organisaatorit ja on ka küllalt kulukas, kuid põhjalik ettevalmistus on üks oluline alus tulevasteks tehinguteks.
Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.