Lääne teedekeskuse juhtivspetsialist Allan Allik ütles, et teeraha on Viljandimaa tarvis 148,87 miljonit krooni mulluse 201 miljoni asemel, kirjutab Sakala.
Allik nentis, et teisalt on langenud ehituse hinnad ja nõnda saab töödega odavamalt hakkama.
Küll aga on teedekeskusel kirjas hulk kohti, mis jäävad ootama paremaid aegu ning uusi võimalusi. Juhtivspetsialist tõi näiteks Tartu maantee, kus Viljandi maakonna poolel on jäänud remontimata veel 12,3 kilomeetrit pikk lõik Viljandi ja Kalmetu vahel.
«Varasemate plaanide põhjal pidi see valmis saama juba 2008. aastal,» nentis Allik. «Uues teehoiukavas on tärmin lükatud 2011. aastasse. Kava muutub aga pidevalt ja nõnda ei saa midagi kindlalt lubada.»
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tähtsamatest tänavustest töödest rääkides nimetas juhtivspetsialist esmalt Jõesuu uue silla ehitust ja vana silla remonti koos pealesõitude rajamisega.
Kõik tööd Jõesuu sildade juures lähevad maksma ligikaudu 78 miljonit krooni ning osa summast on kulutatud eelmise aasta eelarvest.
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.