Lisaks Jõhvi-Kukruse teelõigule on sel suvel mahukamad teerenoveerimistööd planeeritud Sonda ja Kiviõli vahel, kus renoveeritakse teed kümmekonna kilomeetri ulatuses.
Renoveeritava teelõigu lõplik pikkus selgub pärast seda, kui praeguseks väljakuulutatud riigihange on lõppenud ning hinnapakkumised käes, kirjutab Põhjarannik.
Remondi käigus paigaldatakse uued liikluskorraldusvahendid, vahetatakse välja teetruubid ning parandatakse veerežiimi. Lisaks lahendatakse tugevdatud konstruktsiooniga raskeveokite ülekäigukoht Kiviõli Keemiatööstuse ja karjääri vahel ning renoveeritakse raudteeülesõidukoht.
Maanteeameti Ida teedekeskuse direktori Eugen Õisi sõnul tekitavad oktoobrini kestvad ehitustööd teelõigul sõitjatele ebamugavusi, kuna ümbersõidu võimaluse puudumise tõttu liiklust mujale suunata ei saa ning liiklejate kasutada jääb üks sõidusuund.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.