Maanteeameti Ida teedekeskuse direktor Eugen Õis kinnitusel on neil käimas hulk mitme suurema projekti eeltöid.
Maanteeamet valmistab ette ka Narva Sõpruse silla hankedokumentatsiooni projekteerimis-ehitushanke väljakuulutamiseks ning seda tehakse veel sel kevadel, vahendab Põhjarannik. Käimas on ka Jõhvi-Tartu-Valga maanteel asuva Jõhvi liiklussõlme ümberehituse eelprojekti koostamine, mille tellija on Jõhvi vallavalitsus. Eelprojekt peaks valmima suve esimeses pooles ning selle kogumaksumus on 11,6 miljonit krooni. Otsus ehituse võimaliku alguse kohta tehakse pärast eelprojekti valmimist.
Projekteerimistöödest on sel aastal plaanis tellida Jõhvi-Vasknarva maantee Jõhvi-Pannjärve teelõigu tööprojekt, samuti Pühajõe silla remondiprojekt, mille renoveerimine tahetakse lülitada järgmise aasta remondikavasse.
Samuti on käimas Kukruse-Pajualuse lõigu eelprojekti koostamine, mille tulemusena peaks selguma, kuidas oleks kõige paremini lahendada Jõhvi idapoolne ümbersõit Pauliku raudteeviaduktini, kus peaksid seal paiknema kergliiklus- ja kogujateed ning kus asetsema ristmikud ja uus trassikoridor, mis ühendab Tallinna-Narva ning Jõhvi-Tartu-Valga maanteed.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Liiklusohtlike kohtade projekti raames sel aastal plaanis Tõrvajõe-Olgina kergliiklustee ehitamise alustamine, mille jaoks praegu koostatakse detailplaneeringut.
Seotud lood
Tallinna südamesse, otse sadama kõrvale, kerkib kaasaegne äri- ja elukondlik kvartal. Projekti arendab US Real Estate, ehitussüvendi peatöövõtjaks on Bildgren Ehitus ning automatiseeritud jälgimissüsteemide paigaldusel osales GEO-Instruments Polska – automatiseeritud geotehniliste, konstruktsioonide ja keskkonnaseire süsteemidele spetsialiseerunud ettevõte, mis pakkus terviklikku mõõtelahendust keerukate geotehniliste tööde teostamiseks kaevetööde toestamise käigus.