• 24.03.09, 08:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muhumaad mandriga ühendava silla ehitus lükkub edasi

Kuna riik eraldab sadamate arendamiseks ja uute parvlaevade soetamiseks miljardeid kroone, lükkub Muhu ja mandri vahelise silla ehitus Saarte Liinide arendusdirektore Peeter Oopkaupi sõnul kaugemasse tulevikku.
Möödunud aastal sai teatavaks, et ajavahemikus 2008–2011 eraldatakse AS-le Saarte Liinid euroliidu ühtekuuluvusfondist Lääne-Eesti parvlaevasadamate arendamiseks toetust 451,2 miljonit krooni, kirjutab Eesti Päevaleht.
Lisades omafinantseeringu, läheb Kuivastu, Virtsu, Heltermaa ja Rohuküla rekonstrueerimiseks kokku 480 miljonit krooni.
"Kui siin kunagi räägiti, et silla saab 2,7 või 3 miljardi krooni eest, siis mul on küll jäänud mulje, et silla küsimus on edasi kaugemasse tulevikku lükatud. Püsiühenduse rajamine kujuneks ju kindlasti kallimaks," rääkis Oopkaup.
 

Viimased uudised

Uudised
  • 09.10.24, 10:54
Merko ehitatav Hampton by Hiltoni hotell esitleb tube
Uudised
  • 09.10.24, 10:01
Kes on suuremad maksuvõlglased ehitusmaterjalide tootjate seas?
Juht: ajatatud maksuvõlg on ka üks võimalik viis parandada ettevõtte likviidsust, isegi kui see on kallis viis
Uudised
  • 09.10.24, 09:36
Tallinna Ehitustrust alustab Telliskivi linnakus 2 hoone rekonstrueerimisega
Uudised
  • 08.10.24, 19:00
Taristuehituse dilemma: teedeehitus kuivab, teised ei kurda
Ekspert: Eesti teedel on Rootsi tasemele langemiseks veel palju ruumi
Ajakiri
  • 08.10.24, 16:00
Ehitaja ajakiri oktoober 2024
Uudised
  • 08.10.24, 11:57
Vaata, milliseks kujuneb Krulli kvartal

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele