Kuna riik eraldab sadamate arendamiseks ja uute parvlaevade soetamiseks miljardeid kroone, lükkub Muhu ja mandri vahelise silla ehitus Saarte Liinide arendusdirektore Peeter Oopkaupi sõnul kaugemasse tulevikku.
Möödunud aastal sai teatavaks, et ajavahemikus 2008–2011 eraldatakse AS-le Saarte Liinid euroliidu ühtekuuluvusfondist Lääne-Eesti parvlaevasadamate arendamiseks toetust 451,2 miljonit krooni, kirjutab Eesti Päevaleht.
Lisades omafinantseeringu, läheb Kuivastu, Virtsu, Heltermaa ja Rohuküla rekonstrueerimiseks kokku 480 miljonit krooni.
"Kui siin kunagi räägiti, et silla saab 2,7 või 3 miljardi krooni eest, siis mul on küll jäänud mulje, et silla küsimus on edasi kaugemasse tulevikku lükatud. Püsiühenduse rajamine kujuneks ju kindlasti kallimaks," rääkis Oopkaup.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?