Kuna riik eraldab sadamate arendamiseks ja uute parvlaevade soetamiseks miljardeid kroone, lükkub Muhu ja mandri vahelise silla ehitus Saarte Liinide arendusdirektore Peeter Oopkaupi sõnul kaugemasse tulevikku.
Möödunud aastal sai teatavaks, et ajavahemikus 2008–2011 eraldatakse AS-le Saarte Liinid euroliidu ühtekuuluvusfondist Lääne-Eesti parvlaevasadamate arendamiseks toetust 451,2 miljonit krooni, kirjutab Eesti Päevaleht.
Lisades omafinantseeringu, läheb Kuivastu, Virtsu, Heltermaa ja Rohuküla rekonstrueerimiseks kokku 480 miljonit krooni.
"Kui siin kunagi räägiti, et silla saab 2,7 või 3 miljardi krooni eest, siis mul on küll jäänud mulje, et silla küsimus on edasi kaugemasse tulevikku lükatud. Püsiühenduse rajamine kujuneks ju kindlasti kallimaks," rääkis Oopkaup.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?