24. märts 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Muhumaad mandriga ühendava silla ehitus lükkub edasi

Kuna riik eraldab sadamate arendamiseks ja uute parvlaevade soetamiseks miljardeid kroone, lükkub Muhu ja mandri vahelise silla ehitus Saarte Liinide arendusdirektore Peeter Oopkaupi sõnul kaugemasse tulevikku.

Möödunud aastal sai teatavaks, et ajavahemikus 2008–2011 eraldatakse AS-le Saarte Liinid euroliidu ühtekuuluvusfondist Lääne-Eesti parvlaevasadamate arendamiseks toetust 451,2 miljonit krooni, kirjutab Eesti Päevaleht.

Lisades omafinantseeringu, läheb Kuivastu, Virtsu, Heltermaa ja Rohuküla rekonstrueerimiseks kokku 480 miljonit krooni.

"Kui siin kunagi räägiti, et silla saab 2,7 või 3 miljardi krooni eest, siis mul on küll jäänud mulje, et silla küsimus on edasi kaugemasse tulevikku lükatud. Püsiühenduse rajamine kujuneks ju kindlasti kallimaks," rääkis Oopkaup.

 

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688