“Lihtne tõde on see, et kui sisustuspoed tahavad oma tegevust jätkata ja müüa mööblit, siis tuleb langetada hindu. Korralikult ja konstantselt. 10%-line allahindlus ajab kliendi pigem naerma, kui aitab viia ostuni,” kommenteerib portaali
www.sisustus.ee müügidirektor Mihkel Hõbejõgi.
“Mitmed poed on sellest juba aru saanud ning hindu korrigeerinud, mis on toonud koheselt ka kliente. Vajadus mööbli järele on ligikaudu sama suur kui aasta tagasi, kuigi uute kodude ostmise/sisustamise asemel lepitakse pigem remondi tegemisega. Selge on, et keegi pole nõus maksma enam selliseid, kohtati ulmelisi summasid, mida küsiti varem,” on kindel Hõbejõgi.
“Kui praegu ei osta keegi enam 2 miljoni krooni eest 2-toalist korterit Mustamäel, ei osta keegi ka tavalist diivanit 25 000 eest. Kes selle paratamatusega lepib ning kiiresti praegusele turuolukorrale vastavalt hinnad õigeks kohandab, leiab kindlasti piisavalt kliente, et end ära majandada,” on veendunud Mihkel Hõbejõgi.