Firmad, kes käivad messidel on reeglina huvitatud pikemaajalisest kasust ehk klientide hoidmisest, enda firma ja toodete tutvustamisest ning klientidega lähema kontakti saavutamisest. Pealegi ei ole peatselt pankrotti minevatel firmadel ka rahalisi vahendeid, et end messil esindada, seega eksponendid peaksid olema piisavalt kindlustatud, et tagada tellimuste õigeaegne kohaletoimetamine. Samuti on messidel hea võimalus uurida firma tausta ning suhelda tihtipeale ka ettevõtte omanikega.
Lähiajal tulevad sisustusmessid on 27.veebruar - 1.märts Tartus ning 9.märts - 18.märts Internetis
www.onlineexpo.ee. Samuti saab messilt tihti osta mööblit, mille saab kohe kätte ning samuti tehakse ka suuri soodustusi.
Sisustuspoed, kus klienditeenindajad on altid suhtlema ning asjalikku nõu andma on samuti reeglina orienteeritud kliendi hoidmisele ning huvitatud eksisteerimisest ka paari aasta pärast, luues pikemaajalisemat väärtust hea klienditeeninduse ja asjatundlikkusega sisustuse alal. Teadmatud, apaatsed ja tõrksad müüjad on märgiks firmajuhi üskkõiksusest klientide suhtes, mis võib päädida ka probleemidega mööbli kättesaamisel.
Kindlasti võtavad sisutuse müümist tõsiselt ka ettevõtted, kes on oma eesmärgiks võtnud mitte ainult oma toodete müümise, vaid täieliku info pakkumise selles valdkonnas. Näiteks kui tegemist on lastemööblit müüva firmaga, kus klienditeenindajad on valmis rääkima lastetubade eripärast, sobivatest värvidest, ohutusest ning kodulehel on hulganisti artikleid ja nõuandeid, võib olla kindel, et sellised poed on tulnud turule parimate kavatsustega ja kavatsevad sinna ka kauemaks jääda.
See omakorda tähendab, et nende eesmärk number üks on kliendi soovide rahuldamine, s.t hea toote pakkumine ning tarneaegadest kinnipidamine.
Tellimuse vormistamisel tuleks kindlasti küsida täpset infot tarneaegade kohta ning kontrollida, et kõik need kuupäevad oleks ka tellimislehel selgelt kirjas. Samuti peaks müüa täpselt teadma, millal ja kus soovitud kaup teele pannakse ning miks võib juhtuda, et kaup hilineb ning mida siis ette võetakse.
Läbipaistvus on alati olnud eeskujuliku ettevõtte tunnuseks. Orienteeruvad tähtajad, kaudsed lubadused jne on märk sellest, et ettevõte ei ole ise ka kindel kas ja millal mingi tellimus Eestisse võiks jõuda või kohapeal valmis saada.
Üheks võimaluseks on uurida välja ka ettevõtte asutamisaeg. Kui ikka sisustusfirma on tegutsenud Eestis edukalt 5 või rohkem aastat on tõenäosus suurem, et nad elavad üle ka praegused raskemad ajad. Ettevaatlikum peaks olema ettevõtetega, kes on asutatud 2007-2008 buumi ajal, mis muidugi ei tähenda, et nemad ei peaks oma lubadustest kinni pidama, lihtsalt raskendatud majandusseis mõjutab noori ettevõtteid palju rohkem kui juba kindlalt kanda kinnitanud sisustuspoode.