Inimeste vähenenud ostujõud, uute kodude väike arv ning üldine ettevaatlikkus ähvardab pankrotistada aasta lõpuks kolmandiku Eesti sisustusettevõtetest.
„Kui ikka uusi kodusid ei ehitata, inimesed jäävad töötuks ning palgad vähenevad, siis ei ole ka palju neid, kes sooviksid või kel oleks võimalus kulutada kümneid või sadu tuhandeid kroone uue sisustuse ostmisele – saab vanaga ka läbi,“ ütles sisustusportaali
www.sisustus.ee müügidirektor Mihkel Hõbejõgi.
2009. aasta jooksul pankrotistub tema hinnangul enamik ettevõtteid, kes ei positsioneeri end mingisse kindlasse segmenti, näiteks ülikvaliteetne Itaalia disainmööbel, eriline idamaine mööbel, väga heade hindadega laiatarbemööbel vms.
Tegevust jätkavatest poodidest kolivad paljud oma poe kallilt äripinnalt Internetti. „Sisustusalaste veebipoodide arv kasvab jõudsalt ning järjest rohkem sisustuspoode kolib nii oma toodete kui ka reklaamiga internetiavarustesse, et säästa raha ja kindlustada oma toodete ja firma nähtavus klientidele,“ prognoosib Mihkel Hõbejõgi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.