Teede-ehitajate arvates puuduvad ehitusfirmadel teede ehitamiseks vajalikud teadmised ja ka tehnopark.
Tallinna Teede AS ehitusdirektor Lembit Alo Kippar on teedehituses konkurents väga tihe ning tema hinnangul puuduvad ehitajatel teedeehituseks vajalikud teadmised ja tehnika.
"Kui nad on selleks võimelised, siis mis saab mul olla selle vastu," ei näinud Kippar probleemi ehitajate trügimises teedeehituse alale. "Ehitajatel puudub teedeehituse alane know-how, tehnopark ja referents. Ei oska neid peljata," jäi ta teema suhtes üsna ükskõikseks.
Teedeehitusfirma Moreen OÜ juht Juss Maurer tõdes, et ega ehitajate käitumine meeldiv ole. "Lendab mingi vend kaugelt peale ja minu töölised peavad jääma tööta...," porises ta. Asi pole mitte know-how 's, mis ju teedehitajal iga kell olemas, vaid karjääri valdamises. Ja see muudabki ehitusfirmad ohtlikuks. "Kellel on karjäär, see saab teenuspaketi endale, aga meil on," tõdes ta rahulolevalt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Siiski lisas Maurer mõtlikult, et nüüdses majandusolukorras on hirm ikkagi, sest muudkui ilmub välja igasuguseid tegelasi, kes pakuvad ja võidavadki! "Aga kui läheb töö tegemiseks, siis pole neist asja. Olukord laheneb, kui "tiirutajad" orbiidilt välja lendavad," uskus ta olukorra paranemisse.
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?